1- Предложението

321 14 0
                                    

Елизабет

- Момиче изглеждаш невероятно- каза Ана- Той ще се влюби в теб.

-Той вече е влюбен в мен- казах аз и се усмихнах.

-Значи ще се влюби в теб отново- каза Ана докато ставаше от леглото. Дойде до мен, хвана ръката ми и ме накара да седна на стола срещу огледалото, сложи ръката си под брадичката ми и повдигна главата ми, за да я погледна. За 24 годишна Ана определено беше красива. Меко казано. Огледах я. Наскоро подстриганата ѝ права руса коса стигаше до раменете, очите ѝ бяха зелени като тревата, под тях имаше малък чип нос, който в момента се гърчеше като се опитваше да ме накара да не мърдам докато ми слага фон дьо тен, под него имаше красиви кървавочервени устни, благодарение на червеното червило от марката Dolce & Gabbana Monica Voluptuous Lipstick.  От къде знаех ли?  Тя ми бе подарила същото преди няколко месеца за рождения ми ден, но аз не го носех. За разлика от Ана аз предпочитах обикновен гланц за устни, който се продаваше в кварталния магазин, и определено не обичах да нося много грим. Аз слагах малко спирала, черен молив и съм готова, но Ана.... тя направо рисуваше върху лицето си, макар да не разбирах защо. Тя беше изключително красива, когато стояхме една до друга бе , като да сравняваш Тойота с Порше или Ферари... Разбирате какво искам да кажа. Не,че имах ниско самочувствие- не, определено не,просто за разлика от нея, аз влизах в стереотипа за невзрачните момичета с къдрава кестенява коса( винаги вързана на опашка) и кафяви очи. Нищо необичайно. 

-Хей, слушаш ли ме? -попита Ана, размахвайки ръка пред лицето ми.

-Извинявай, бях се отнесла- казах аз и ѝ се усмихнах. Погледнах се в огледалото и видях,че тя бе свършила с грима. Когато я погледнах отново на лицето и бе цъфнала голяма усмивка. 

-Мислеше за Марк, нали?- каза тя и перфектно оформените ѝ вежди започнаха да играят на лицето ѝ. Усмихнах се и я излъгах.

-Да.

-Мислиш ли,че ще ти предложи?- каза тя и седна пак на леглото. Аз станах от стола, и отидох до голямото огледало от лявата страна на леглото.

-Не знам- вдигнах рамене аз. Предишната вечер Марк ми се бе обадил и ми бе поканил на среща, казвайки, че иска да поговорим за нещо важно.- Каза,че иска да говорим за нещо.

-Ооо, я стига. Заедно сте от както бяхте на 20. Това са четири години, Ели, четири. Мисля,че вече е време да ти предложи.- погледнах я. Определено беше права. Още помня как се запознахме. Беше в едни клуб. Аз бях с красив черен гащеризон с камъчета по гърдите и високи токчета,а той беше с черни дънки и бяла риза. Когато го видях мигновено го харесах, но знаех,че нямам шанс затова просто си стоях на бара заедно с Ана и си говорехме,  как някакъв мъж ѝ предложил да спи с нея. Истината е,че не обръщах голямо внимание на разказа ѝ. Просто стоях и го гледах като влюбена ученичка, каквато и бях. Тогава го видях да се приближава и сърцето ми отиде в петите. Когато дойде до нас си помислих,че ще заговори Ана, но той ме изнанада и дойде направо при мен и ме помоли да танцуваме. Едва не отказх, но тогава Ана се намеси, като ме окуражи и аз казах да. И така благодарения на Ана вече четири години бях с Марк. 

Game of Fate/ Игра на съдбатаWhere stories live. Discover now