Елизабет
- Обичам те!- Гейбриъл се отдръпна от мен, погледна ме, и тогава осъзнах какво бях казала. Цялата изтръпнах.
- Обичаш ме?- попита той,като ме накара да го погледна в очите. Отвърнах поглед от него и се загледах в някаква точка.
- Обичаш ли ме?- продължи той. Не отговорих. Толкова много исках да излъжа, но не можех.- Погледни ме!- заповяда той, но аз пак не го погледнах. Постави пръсти на брадичката ми, като ме накара да го погледна в невероятните сини очи.
- Обичаш ли ме?- попита той,исках да отвърна поглед отново,но той не ми позволи.- Кажи ми. Обичаш ли ме? - кимнах с глава, в знак на съгласие - С думи, Елизабет. Искам да те чуя да го казваш.
- Обичам те!- прошепнах аз,като го гледах право в очите.
Той се усмихна и долепи устни до мойте. Вдигна ме от плота, и ме занесе в спалнята му. Постави ме да легна на леглото. Отдръпна се от мен, хвана тениската, която по- рано днес беше облякъл и я съблече. Метна я на пода. След това дойде до мен. Целуна ме нежно. Хвана тениската, която носех цял ден. Неговата тениска, която облякох,когато бяхме прекъснати в офиса. Дръпна я и я хвърли при неговата собствена. Така оставах чисто гола пред него. Погледна ме. Огледа ме от горе до долу,като очите му се спряха на гърдите,корема и бедрата ми.
Наведе се. Долепи устни до мойте. Нежно. Отлепи ги от мойте,само за да ги сложи на врата ми. Целуваше ме бавно. Целуна ухото ми,като се заигра с него. Изтенах. Продължи надолу по ключицата ми, после целуна гърдите ми, заигра се със златното ми. Захапа леко едната ми гърда, после започна да смуче. Извих гръб. Продължи надолу, като целуваше, смучеше и захапваше всяко едно място. Целуваше бедрата ми, после продължи надолу по крака ми.
Целуваше всичко,освен женствеността ми. Не ме докосваше. Оставяше това място незадоволено. Изправи се пред мен, протегна ръка, докосна челото ми,продължи по носа, когато стигна до устните ми, се наведе и ме целуна. Отдръпна се и продължи да ме докосва. Ръката му продължи по врата ми,по ключицата,по гърдите,корема, женствеността ми, вътрешната част на бедрото ми и надолу до пръстите на краката ми.
Не говорехме, страхувах се,че ако кажа нещо ще съсипя момента.
Той застана между краката ми и коленичи. Вдигна единият ми крак и целуна вътрешността на бедрото. Продължаваше да целува бедрото ми, когато усетих пръстите му по клитора ми. Изтенах. След секудни усетих и устата му. Целуваше ме, ближеше и смучеше. Вкусваше ме бавно и полека. Вплетох ръка в гарваново черната му коса, той вдигна поглед и морско сините му очи се впиха в мойте. Стиснах косата му и започнах да дърпам, да го насочвам. Усетих как вкара пръст в мен, извих гръб в дъга и изстенах. Вкара и втори пръст, а аз започвах да стена все по - силно. Трябваше да бъда по- тиха,ако не исках да събудя Кристофър.
ESTÁS LEYENDO
Game of Fate/ Игра на съдбата
FanficДвадесет и четири годишната Елизабет винаги е била мечтателка. Точно когато приятелят ѝ е на път да ѝ предложи, апартамента за който е мечтала още от седемнадесетгодишна се продава и животът и започва да се оправя, една трагедия съсипва всичко за по...