17- Клубът

147 7 0
                                    

 Елизабет

Почуках на врата и след няколко секунди Хейли отвори. 

-Момиче, изглеждаш зашеметяващо-каза тя,като се протегна да вземе Крис.

-Благодаря-казах аз,като и подадох бебето и чантата. След това прокарах ръце през черната прилепната рокля,която бях облякла. Погледнах надолу. Роклята беше така направена,че по средата между гърдите ми имаше цепка, имаше една и на дясното ми бедро.Роклята стигаше до средата на бедрата ми и не оставяше почти нищо на въображението. После и черните високи токове с каиши,които стигаха до глезена ми. Коста ми беше вдигната на кок, като от двете страни на лицето ми имаше по един кичур коса, който падаше свободно.  От врата ми се спускаше красиво колие,което стигаше до гърдите ми. - Много съм ти признателна,че ще гледаш Кристофър. Наистина.

-Няма проблем, а и имаш нужда да излезеш за малко. От както си тук  не си излизала почти никъде. Все си с Крис. Имаш нужда да се позабавляваш и да се запознаеш с нови хора.

-Права си- признах аз.  Наведох се, целунах Крис, прегърнах Хейли и казах- аз тръгвам. Приятно изкарване.

-И на теб-каза Хейли, хвана малката ръчичка на Крис и започна да ми маха с нея.- Кажи чао на мама, Крис. 

-Чао,бебчо.

Излязох от сградата и тръгнах към бара. Бях пуснала съобщение и на тримата с адреса. Разбрахме се да се чакаме там. Когато стигнах, мъжете вече бяха там. Огледах ги. Макар и тримата да бяха облечи семпло, бяха сякаш са излезли от списание. И тримата бяха със черни джинси, но различни тениски. Тези на Гейбриъл и Ник бяха черни, а на Джош беше бяла. Мускулите и на тримата се личаха от далече. 

Първи ме забеляза Джош.

-Ели- извика той и дойде да ме прегърне.- Изглеждаш невероятно!

-Благодаря-казах аз. Другите двама също ме погледнаха. Гейбриъл замръзна на място. Усмихнах се. Хареса ми ефекта,който имам върху него.Приближих се и погледнах Гейбриъл, на врата му имаше верижка,която до сега не бях забелязала.Изглеждаше секси. Преглътнах,обърнах се към тях и казах:

-Е, няма ли да влизаме?

*********************************************************************************************** Гейбриъл

Стояхме пред клуба, и чакахме само Елизабет. Бях забил поглед в телефона си,когато чух Джош да казва:" Ели. Изглеждаш невероятно!". Вдигнах поглед от телефона и я видях. Замръзнах на място, а устата ми удари земята.   Невероятно беше прекалено слабо,за да опиша как изглеждаше.  Огледах я. Кестенявата ѝ коса беше вързана на кок,но от двете стани на лицето ѝ имаше по един кичур, роклята която беше облякла,беше меко казано скандална, а краката ѝ бяха обути, мисля в тринадесет сантиметрови черни токове. Носеше и грим. Изведнъж панталона ми отесня. Тя беше секси, красива и невероятна. 

Game of Fate/ Игра на съдбатаWhere stories live. Discover now