10- Време с Кристофър

146 9 0
                                    

Когато чух детски плач, веднага отворих очи.Станах от леглото и се доближих до бебешкото креватче. Пресегнах се и вдигнах малкото човече. Притиснах го до гърдите си и започнах да му говоря.

- Добро утро и на теб, малко зверче- през последните два месеца беше пораснал. Къдравата му кестенява коса също бе пораснала. Целунах главичката му, после бузките и накрая малките му ръчички.- Знаеш ли, днес е Събота, което значи,че ще сме само аз и ти. Искаш ли да отидем в парка? - той се усмихна и започна да гука. Приех го за да. Усмихнах се и пак започнах да го целувам.- Синчето ми. Красивото ми момче. Обичам те!- още едно гукате. После малката му ръчичка се протегна и докосна лицето ми. Засмях се и го прегърнах още по-силно. - Време е за баня.

Отидох в банята,седнах на пода в малката душ-кабина. Пуснах душа, напълних малкото корито, настаних Крис в него и започнах да го къпя,като му говорех:

-Принце мой, сърчице мое,свят мой, толкова много те обичам. Ти си най-важното нещо в живота ми. Обичам те, обичам те, обичам те- повтарях аз,а той се смееше.

След десет минути,протегнах ръка и взех жълта кърпа с малки мечета по нея. Вдигнах Крис и го завих с нея. Излязохме от банята, и отидохме в спалнята. Взех едно зелено одеалце с червени пожарникарски колички по нея и го поставих на с едната ръка на леглото, докато с другата придържах Кристофър. Поставих Крис на него, след това взех кърпата и започнах да го подсушавам, когато вече беше сух се пресегнах и взех пудрата, след това и памперса. Отидох до малкото шкафче и извадих бяло боди,чорапки, сини къси панталонки и сива тениска , на която отпред имаше малко лъвче. Върнах се при него и започнах да го целувам по главичката,нослето,бузките, ръчичките, коремчето и крачетата. Започнах да го обличам и когато вече беше готов бе мой ред. Навън беше горещо, отидох малкия гардероб и реших да си сложа къси черни панталонки, с червена тениска на която с черно бе написано Sea, sky and food. Вдигнах косата си на висока опашка, взех очилата, който бяха до телефона ми. Прибрах и него. След това взех кафявия слинг, който бях купила наскоро, и започнах до го увивам около себе си. Когато за първи път видях как се слага си помислих,че това е най- сложното нещо на света, но след един- два урока и няколко клипчета в Ютуб, му хванах цаката и сега бях специалист.

Когато бях готова със слинга вдигнах Крис, поставих го на гърдите си, пъхнах двата му крака в двете дупки, отстрани на кръста ми. Още малко наместване- и готово. Погледнах надолу. Главичката му, бе точно на гърдите ми,а малките му ръчички до главата му. Първоначално, когато го сложих в слинга си помислих,че не му е удобно. Грешах. Още щом го притиснах до себе си, той веднага заспа.

Game of Fate/ Игра на съдбатаNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ