2- Болницата

199 10 0
                                    

- ЩЕ ГО УБИЯ ТОВА КОПЕЛЕ- крещях аз на Ирис, която беше от другата страна на линията. Когато тя ми е обади мислех,че е за нещо незначително, но определено не мислех,че се отнася за сестра ми и за болница.

-Твърде късно е, Ели. Копелето вече е мъртво- каза тя.- След колко време ще пристигнеш?

Погледнах към небето. Беше започнало да вали, аз бях вир вода.

-До 5 минути съм там. Сега ми разкажи какво стана отново- накарах я аз. Тя въздъхна и започна от начало, за трети път.

-Добре.. Значи Вики и Уилоу си стояха в хола и гледаха телевизия, докато Вики плетеше чорапки за бебето. Изведнъж започна някаква извънредна комисия на новините и там съобщиха за някаква катастрофа. След това съобщиха и имената Роджър Лин и Камил Нийн. Казаха,че са починали на място. Показаха снимки от катастрофата, Ели. Показваха как тя е без колан и се навела към скута ми.

-Кучката му е правила св**ка.

-Най- вероятно - въздъхна тя.- Та както казвах ,казаха имената и Уилоу изпадна в истерия,заради Роджър. Тогава от някъде се появи и Браян и двамата започнаха да обвиняват Вики, че ако беше достатъчно добра, щеше да задържи съпруга си вкъщи,а не да е с някаква проститутка.

Потръпнах. Мразех семейство Лин откакто се помня. Типичните богаташи. Мислеха си,че щом имат пари могат да правят каквото си искат и да контролират всеки. Мразех ги. И най-вече мразех Роджър, защото знаех какво прави, как изневерява на Вики, знаех и за побоищата, знаех и,че бебето не беше желано, знаех,че копелето я бе изнасилило една вечер след някакво празненство,защото бил пиян и изревнувал от някакъв мъж, само защото ѝ направил комплимент. Знаех и все ѝ казвах да го остави, да дойде при мен щеше да се оправим, но нея я беше страх. Страхуваше се от него, страхуваше се и от Уилоу, беше я страх от това, което могат да правят. Те разполагаха с пари, а ние -не. Те можеха да ни унищожат, но на мен не ми пукаше. Исках тя и бебето да са в безопасност, но тя не си тръгна. Остан с него. Той не я заслужаваше. Той бе тъп изнасилвач и ѝ изневеряваше постоянно, с която намери. Той чукаше всичко което има ваг*на,а очакваше от нея да му бъде вярна, и тя беше.

-Ирис почти стигнах. Затрарям-казах и затворих телефона.

Продължих да вървя. Почти бях стигнала. Тогава се сетих, как преди няколко дни ѝ бях отишла на гости, тогава Роджър, Уилоу и Браян бяха извън града по работа. Вики не се чувсваше добре, заради напредналата бременност и бе останала вкъщи, което значи,че бе отказала на Роджър и той не ѝ останал длъжен. Ударил я. Няколко пъти. Когато отидох да я видя, забелязах синините. Когато я попитах какво е това, тя ми каза какво е станало, как я ударил.

Game of Fate/ Игра на съдбатаWhere stories live. Discover now