28- Време е за шоу

141 7 0
                                    

Ник

Джош стоеше пред мен и говореше със Елизабет. Това, което беше наравил вчера, ме изумяваше. За по-малко от двадесет и четири часа той бе успял да наеме помещение,украса,цветя, кетеринг, музика, персонал и дори бе успял да ни намери костюми, заедно с маски. Даже беше наел и гардеробиер за Елизабет. Сега оставаше да направи най-тудната част- да я убеди да дойде на бала. 

-Ели-започна той. Говореше нежно.- Добре ли си? - тишина. Джош не каза нищо известо време. - Виж, Ели исках да те попитам нещо? Ще има бял с маски, а аз няма с кого да отида...та..Ще дойдеш ли с мен?-мълчание. -Стига,Ели. Моля те ела. Не си излизала от вас от дванадесет дни...Добре,но това не беше точно излизане... Моля те.... Не може ли да помолиш Хейли да го гледа?-попита Джош.-Среща ли? Нещата с Джордж явно са сериозни- засмя се той. - Виж, аз ще наема бавачка, само моля те ела с мен. Не искам да съм сам. Там ще има двойки,който ще се целуват и правят на влюбени,а аз ще си стоя сам в някой ъгъл. Не ти ли е жал?- не знам какво беше казала Елизабет,но Джош ме погледна за секунда. - Не,няма да е там. Той замина за Лос Анджелис, ще се върне скоро,но няма да присъства на бала. Ник..-пак ме погледна.- Той...той ще доведе жена.- отвърна погледа си от мен.- Затова, моля те ела... Наистина ли? Страхотна си!..Утре... Не се тревожи за рокля, утре ще дойдат да си избереш.. Мхм... О, също така бала е с маски... Не се тревожи и за това. Утре ще ми ги донесат в офиса,което значи,че трябва да дойдеш тук... Стига, Ели. Само аз,ти и братята ще сме тук. Без сещаш се кого...Супер. Ще ти пратя шофьор. До утре-каза Джош,затвори телефона и се облегна назад в стола ми. Огледах го. До сега на никого не бях позволявал да сяда на него, дори и на Хенри. Това място беше специално за мен,но сега виждайки Джош в него, то сякаш стана още по-специално.

-Тя ще ме убие,като разбере,че я лъжа-каза той и сложи ръка на очите си.

-Не се тревожи,няма.

-Ако нещата минат добре с Гейбриъл, може пък само да ми отреже топките- продължи той, игнорирайки казаното от мен. - А, повярвай ми, макар да съм гей, аз си ги харесвам-засмя се той. 

Повдигаше тази тема за първи път,от както преди наколко месеца го видях да се целува с някакъв мъж в задната уличка, на един бар. Това да разбера,че е гей ме удари доста силно. Той определено не изглеждаше като останалите. Той беше висок около метър и осемдесет и пет,най-много и седем( направо нищо за мойте два метра и нещо) с доста голями мускули. 

Game of Fate/ Игра на съдбатаWhere stories live. Discover now