11- С бебе в офиса

145 10 0
                                    

Бяха минали няколко дни, откакто разбрах,че Джош е влюбен в Ник Кейн. Когато в Понеделник се върнахме на работа бях много притеснена за него. Той нищо не бе казал за случилото се в парка, а и аз не питах. Щеше да ми каже когато е готов.

В момента с него бяхме в стаята за почивка,пиехме кафе и си говорихме за филма After.

-Чел ли си книгите?-попитах аз.

-Туко-що приключих първата книга- отговори той.

-И,какво мислиш? Харесва ли ти?

-О,да. И то повече от филма. Имам предвид,има доста неща,който ги няма във филма, за разлика от книгата.

-Да-отговорих аз.- Махнали си повечето секс сцени, а тези които са оставили не са задоволителни.

Той поклати глава в знак на съгласие и точно преди да каже нещо, чухме неговия глас зад нас.

-Сериозно ли, госпожице Грей? Вместо да работите, вие сте тук да си говорите за секс.

И двамата се обърнахе към вратата, а там стояха Гейбриъл Маунт и Ник Кейн.

******************************************************************************Гейбриъл

Дойдох на работа в доста лошо настроение. В колата бях провел разговор с Хенри, който доста ме ядоса. Как може мениджър от компанията, от моята компания да бъде замесен с дрога. Работата е тежка-да,но ако не можеш да се справиш напусни,но не този глупак бе решил да си купи трева. Разбира се, не внимавал особено и го хванали. След като Хенри ми разказа за идиота, разбрах,че трябва да предприема мерки. Така и направих- уволних го. Исках да знам,какво ще стане с компанията. Дали това някак щеше да повлияе на отварянето на новия клон в Лос Анджелис. Той ми отговори,че ще направи всичко по силите си, за да опази чистото име на компанията. Повярвах му. Когато Хенри,кажеше,че ще направи нещо той го правеше - перфектно.

Когато слязох на моя етаж, видях Ник, който ме чакаше.

-Добро утро,принцесо-каза той като се усмихна до уши.- Да не би принцесата да е станала с краката нагоре? Защо си ядосан толкова рано?

-Хенри не ти се ли обади?-попитах аз.- Хванали един от мениджърите с дрога.

-О, това ли? Разбрах.

-Тогава, защо по дяволите, си толкова спокоен?

-Първо,защото ти вече уволни мениджъра, и второ-каза той като вдигна два пръста.- Хенри,вече се е заел. Така,че се успокой. Хайде, ела.

Game of Fate/ Игра на съдбатаHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin