¨domyslete si rezavé vlasy a hotová Kail :D...¨
Jerry se na sebe díval ze všech stran... Měl na sobě kožené kalhoty a obyčejné modré triko... ,, Chceš taky něco Kailyn?" Zeptal se mě Nik... Při tom se díval, kde končí moje roztržené tričko...
... Stáhla jsem si ho víc dolů a šla jsem k té jeho tašce s oblečením... ,, Proč seš takovej obr" poznamenala jsem potichu, ale Nik moji poznámku slyšel... ,, Protože jsem jedl pomazánku od maminky po které rostou svaly" řekl a Jerry se začal smát... Jen jsem se uchechtla a vzala si nějaké jeho černé tričko... Kraťasy jsem si nechala ty svoje, do jeho kalhot bych zaplula a nejspíše bych se i utopila.
Šla jsem ven z jeskyně a někde za křákem jsem se převlékla... Mohla jsem jim sice říct, ať se otočí, ale v tomhle jsem ani jednomu nevěřila. ,,Ty se taky nekoukej Francku" řekla jsem a čekala, co udělá... Francek vylezl z mých vlasů a zaplul do nějakýho šutru... Né že bych se styděla před pavoukem... Jen jsem nechtěla, aby se mu něco stalo...
Připadám si trochu jako divoženka když mi Francek zase zaplul do vlasů... Ty mají taky ve vlasech různý zvířata...
V obřím triku jsem za nimi došla... ,, Půjdem?" Zeptala jsem se a oba přikývli...
Tak jsme se vydali na cestu...
Šli jsme dál tím lesem... ,,Odkud jsi?" Zeptala jsem se Nika... ,,Z daleka" odpověděl... ,,Aha... Takže nevíš jak daleko je nějaká vesnice?" Zeptala jsem se... Nik se na mě podíval a řekl ,,to nevím, ale řekl bych, že moc daleko ne... Když jsem šel po tmě do jeskyně, viděl jsem v dálce nějaká světla... Nejsem si jistý, jestli to byla vesnice, nebo ne... Ale šance by tu byla"
Kývala jsem hlavou a u toho jsem se rozhlížela všude kolem... Někde tu musí být...
,,Co hledáš?" Zeptal se mě Jerry. ,, Pohybující se houby... Jsou hodně vzácné, takže až dojdeme do vesnice, dostaneme za ně hodně peněz.." Jerry kýval hlavou, ale Nik nás zastavil..
,,Jednu vidím" řekl a ukázal k polorozpadlému pařezu... Podívala jsem se směrem kam ukazoval... Opravdu tam jedna byla...
,,Tak super, jdi z jedné strany, Jerry ,ty jdi že předu, já jdu z druhé strany"
Chytli jsme ji, vzali si její klobouček a zase ji pustili... Takhle to šlo dál, dokud jsme neměli pěknou hrst kloboučků...
Mezitím jsme ani nevím jak vyšli z lesa... Objevili jsme se na rozsáhlé louce s krásnou zelenou trávou a různými květinami... ,,Páni" vydechla jsem... Rozběhla jsem se k nějaké červené květině a přičichla si... Strašně krásně voněla...
,,To je růže" řekla jsem vesele... ,, Voní ještě líp než jsem si myslela..." Jerry se usmál, ale díval se někam úplně jinam... Zvedla jsem se a podívala se jeho směrem...
To co jsem tam viděla mi nasadilo ještě lepší náladu... ,,Vesnice" vydechla jsem a s úsměvem jsme postupovali dál... Šli jsme přes celou louku, přebrodili jsme studený potok plný masožravých ryb a až po pátém kousanci jsem si uvědomila, že je hned o pár metrů dál most...
Nakonec jsme se dostali do malé vesničky... Už z dálky nás vítal řev prodejců na trhu... ,,Čerstvé ryby!" ,,Vajíčka!" ,,Mouka!" ,,Bylinky!"
U staré paní s bylinkami jsem se zastavila... Měla malý stánek, všude rozvěšené trsy různých usušených rostlin... Její rovné stříbrné vlasy jé padaly na ramena... Mile se na mě usmála a její vrásky na čele se rozjasnily... ,,Copak to bude slečinko?" zeptala se mě... Podívala jsem se jí do očí a usmála se. ,,Berete výměnný obchod?" ,,Podle toho, co nabízíš" řekla tajemně... ,,Mám tu kloboučky pohyblivých hub" řekla jsem a ukázala jí plnou tašku...
ČTEŠ
Zaklínač: Kdo jsem?
RandomRusovlasá dívka s obličejem ulepeným od slz se otočila na blonďatého mrzutého vysokého štíhlého a utahaného chlapce... ,, Už mě to nebaví... Nebaví mě dívat se, jak tu všichni umírají... Nebaví mě dívat se jak umírají malé děti a ještě horší je, dív...