Služebná nás dovedla do našich pokojů... Byly hned vedle sebe. Když otevřela dveře a já vešla dovnitř, překvapením jsem zůstala stát přikovaná na místě...
Pokoj byl obrovský.. A když říkám obrovský, myslím tím fakt hodně obrovský... Bílé stěny, u okna psací stůl, vedle něj velká skříň na šaty a truhla s dalším oblečením...
Postel s nebesy s tak velkou pohodlnou matrací, že jsem si připadala jako princezna na hrášku...
Pak tu byl kulatý stolek s oválnou mísou plnou ovoce a různých sladkostí a kolem něj dvě křesílka...
,,No páni" vydechla jsem nevěřícně a popošla kousek dál od postele...
V pokoji byly troje dveře... Jedny vedly z chodby sem... A ty další nevím...
V tom někdo zaklepal.. ,,ano?" Řekla jsem a ze zvyku si dala ruku k opasku, kde byla zastrčená dýka... A pár dalších věcí...
Do pokoje vešla další služebná, ale trochu jinak oblečená... Její šaty byly černé a zástěra bledě modrá.
Zavřela za sebou dveře, uklonila se a řekla ,,jsem Lilian, vaše sloužící"
Stále měla hlavu dole a já se na ni jen překvapeně dívala... ,,To si že mě někdo dělá srandu nebo co?" Zeptala jsem se..
Lilian se na mě poočku podívala a řekla ,,Pokud nejste spokojená, můžete jít k princezně aby vám dala jinou sloužící"... ,,Ne ne, jsem naprosto spokojená.. jen jsem to.. nečekala" vykoktala jsem ze sebe a Lilian se usmála... Zvedla hlavu a řekla ,, Máte nachystanou bylinkovou koupel ve vaně slečno Kailyn."
Nebudu se zabývat tím jak ví moje jméno a raději jsem šla za ní, do dveří nalevo...
,,Ou.." vydechla jsem s úžasem, když jsem se dívala do koupelny.. Vše bylo laděno do tmavě modré... Nechybělo tu ani obří zrcadlo...
Lilian ke mě přistoupila a chtěla mi začít sundávat oblečení, ale já ji zastavila... ,,Ne to je dobrý, já si to udělám sama.."
Lilian o krok poodstoupila a usmála se. ,,Jak si přejete slečno Kay--" ,, říkej mi prosím jenom Kail" skočila jsem jí do řeči a Lilan přikývla hlavou. ,,Jak si přejeto slečno Kail"
Mávla jsem nad tím rukou a podívala se na vanu... Byla plná pěny, pod kterou se možná někde dole schovávala voda... Každopádně to překrásně vonělo...
Když jsem se otočila na Lilian, pořád tam stála... ,, Půjdeš prosím vedle?" Zeptala jsem se a Lilian se zarazila... ,,To bych neměla, někdo vás přece musí umýt a--" zase jsem jí skočila do řeči ,,to je pořádku, já to všechno zvládnu sama neboj se... Můžeš jít do svého pokoje" Lilian ještě chvíli váhala, ale nakonec se otočila a odešla...
Z poza dveří ještě opatrně řekla ,, alespoň vám na postel připravím čisté oblečení"
A pak jsem je uslyšela zavírání dveří... Jsem tu sama... Konečně.. teda, ne že bych proti ní něco měla, je moc milá.. ale přeci jen soukromí je soukromí...
Sundala jsem si veškeré oblečení a opatrně si vlezla do vany... ,,Ahhhhh" slastně jsem vydechla... Tak takovou pohodu jsem ještě v životě nezažila... Škoda že mi ji rušily moje myšlenky...
Trápí mě hned dvě věci... Za prvé, proč byl na svazku klíčů toho strážného klíč od 16. Komory...
A za druhé, proč některé sloužící byly člověk a né temný elf? Například Lilian byla člověk...Moje myšlenky mě nenechaly ani na chvíli na pokoji a tak jsem se raději osušila a zabalená do hedvábného ručníku jsem vylezla ven.
Podívala jsem se na postel, kde se pyšnila hedvábná noční košilka, plná volánků, kanýrků, výšivek a různých krajek...
ČTEŠ
Zaklínač: Kdo jsem?
De TodoRusovlasá dívka s obličejem ulepeným od slz se otočila na blonďatého mrzutého vysokého štíhlého a utahaného chlapce... ,, Už mě to nebaví... Nebaví mě dívat se, jak tu všichni umírají... Nebaví mě dívat se jak umírají malé děti a ještě horší je, dív...