1.fejezet

803 24 10
                                    

Mackenzie szemszöge
Mindig is úgy tudtam a nevem Mackenzie Weasley , vagy talán mégsem. Mindig is fura voltam, egy szőke hajú Weasley aki szeplőtelen. Ki is tudja?Hát nem vagyok már olyan biztos ebben az egészben.
-Kenzie, Ginny, Ron, Harry, Hermione, Fred, George, Percy gyertek induljunk az Abszol Útra. Mondta anya kiabálva.
10 percel később
-Megvettük a könyveket nektek. mondta Molly Weasley boldogan.
-Én is a Roxfortba akarok menni. mondtam tetetett sértődöttséggel.
-Még túl kicsi vagy meg amúgy is akkor...akkor nem tudnál annyit játszani.mondta Ron fontoskodva.
Megforgattam a szemem és hazamentünk.
-Reggel indulunk nagyon korán!Mennyetek aludni! dörgállt le minket anya, mert még este 10 kor nem aludtunk.

Reggel mikor végre elindultunk nagyából 20 perc maradt az indulásig.
-Gyerünk , gyerünk még a végén elkésünk és akkor mehettek mugli iskolába. kiablt apa.
-Én eleve oda megyek,nem?kérdeztem elszontyolodva.
-De de holnap még nem kezdődik mert tűz gyúlt valami huligán miatt, na de Harry, Ron, Fred, George, Ginny, Hermione, Percy felszállás hop, hop különben idén itthon maradtok.
Anya megtörölte Ron orrát, aki ennek nem örült. (tudom ez az első részben volt)
-Anya ez gázabb volt mint amikor felbuktam a saját lábamban. mondta Ron, de amint ezt kimondta már meg is bánta.
Mindenki nagyot nevetett. De anya csak a szemét forgatta.

-Ne forgasd, mert kiesik. Nevetett fel Fred.
-Inkább mennyetek. mondta Apa.
Ronnak akkor sikerült felszálnia amikor már szinte elindult a vonat.

***következő nap***

Na akkor forgassuk fel Fred szobáját hátha találok valamit ami elszórakoztat. Gondoltam.
Amikor találtam pár tüzijátékot már el is kezdtem tervezgetni amikor lentről kiabálást hallottam. Elkezdtem hallgtózni.
-Ő még csak egy 6 éves kislány ha igaza is van nem hagyom hogy egy Malfoy nevelja az én tündérkémet. hallottam meg anya elkeseredett hangját.
-Az orvos is bizonyítja hogy ő nem a maga lánya hanem az enyém és nem foszthat meg a lányomtól. Hallottam még Lucius Idegesítő Vagyok Malfoyt. Még keresztapja is lesz.mondta kis vacilálás után.
-De neki van keresztapja. Jelentette ki szinte fortyogva a dühtől apám.
-Na és ha megtudthatom ki az?kérdezte gyanakodva.
-Sirius Black. morogta anya.
-Az az Aszkaban töltelék kérdezte gúnyosan , mi sokkal jobbat találtunk Perselus Piton,mert így biztosan nem törődik a kislányal. Jelentette ki komolyan.
-De Remus Lupin szinte úgy neveli. mondta össze húzott szemöldökkel szinte már suttogva  anya.

Sajnos tüsszentenem kellett amit mindenki hallott, és ezért sajnos mindenki rám emelte fényességes tekintetüket.
-Szóval ez az a lány akinek mellesleg szőke haja van és eddig azt hitte ez egy Weasley.-mondta gúnyolódva- Szia ,hogy hívnak ?kérdezte kedvesen tőlem, ami meglepett.
-Mackenzie Weasley vagyok. Mondtam remegve.
Hallottam ahogy anya Elkezd sírni.
-Mi a baj.kérdeztem megszepenve.
-Ők a szüleid.szipogott és Narcissa-ra és Luciusra mutatott.
Gyorsan kirohantam és gyorsan írtam egy levelet Percynek aki az egyik kedvenc testvérem volt, mert ott volt nekem mindig amikor szükségem volt rá.

Szia Percy

Képzelt itt volt valami Malfoy és azt állítja anya hogy ők a szüleim, tiszta rém álom . Remélem jól elvagy a Roxfortban. Itthon ez a helyzet remélem te jobban elvagy mint én most. Remélem hamar válaszolsz.

Ui:Ha találkozol Fredékkel mond meg nekik kérlek, hogy szétturtam a szobályukat és ,,elkértem" néhány tüzijátékot.

Ölel: Kenz

Remélem tetszett, ha lenne valami ötletetek hogy jobb legyen írjátok meg nyugodtan😊😊☺
(Visszagondolva csóri Sisi már akkor az Azkabanban raboskodott, de nem baj... Xd)

Weasley vagy MalfoyWhere stories live. Discover now