Amusement Park : Chapter 22

25 9 19
                                    

Sabtu | 06 : 57 a.m.

Pada pagi yang indah ini semua tido dengan lena , burung berkicau .

Sehinggalah ada beruk jerit macam setan ;-; .

" BANGUN SEMUA SETAN SETAN YANG MALAS HARI NI KITA PERGI MAIN WOIII!!! JANGAN TIDOOOO LAGIII!!! LAAA ANAK DARA SIAPA LAMBAT BANGUN HAK !? NANTI AKU BAGI PENYAPU KALAU TAK BANGUN !! " jerit Hannah di tengah tengah koridor rumah yang berdekatan dgn bilik members dia. Cenni cara dia bangunkan kawan dia ntah ntah family dia pun centu juga.

"Halamak, ni pagi woi pagi jangan jeritttt" kata Amelia yang telah bangun dari tido nya

" Hiks ada nenek tua jerit ;-; Klara takuet.. " Klara keluar dari bilik tido nya dengan rambut yang serabut , kesian nya dia .

" Adakah aku dah pekak ?? ;-; " tanya Ann dengan diri sendiri .

"Aku kat mana ? Siapa aku ? Kenapa ada orang jerit ? Setan ke ? " Tanya Luen bertubi-tubi. Eh-..

" Dah g mandi sana dah la bau air liur eee, cau sana cepat Ciket nanti aku makan habis sarapan tau " halau Hannah kepada semua dongsaeng nya.

"Iyolah ,kau menang " apa lagi semua redho lah  , tak pasal pasal kena tinggal nanti.

//
S
K
I
P
//

Selepas sarapan diorang pun bertolak ke Taman Hiburan dengan penuh excited nya .

" Oh yeah oh yeah Kita g Main uwuuuhuuuuu" jerit Misoo dalam kereta

"Hiks aku still pekak " kata Ann

"Hm.. Tak habis habis pekak dia ni " Amelia menggeleng kepala nya tertanya tanya kenapa dia dapat onnie yg cenni.

Tiba tiba Hannah break mengejut

BAPP

" WEH ASAL BREAK MENGEJUT NI " jerit Klara yg duduk di belakang

" Anak anak sekalian kita telah sampai ! " Jerit Hannah pula .

Mereka turun dari kereta nthen nama 13 lelaki yang menunggu seseorang di hadapan Taman hiburan itu.

" Eh gais sini " jerit sorang dari lelaki tu

" Ayo gaiss- " Sapa Misoo

" Awal datang " kata Klara

" Jom masuk ! Aku dah bosan kat luar ni hek ! " Jerit tiga trio Booseoksoon.

" Hiks Gile "

Mereka pun masuk ke theme park tu dengan gembira

" Weh patung tu macam Soonyoung oppa lah !! " Jerit Klara yang berdiri di hadapan patung hamster tersebut

" Aku horanghae la !! " Jerit Soonyoung lagi "

Jap ada orang jeles. Hehehek

" Hiks Klara tak pernah panggil aku oppa ;-; " kata Wonwoo sendiri. Tapi bisikan nya didengar oleh Mingyu

" Hmm Hyung jeles eh " smirk Mingyu

" Ni nampak ni ? " Nak bagi penumbuk dekat sorang galah ni

Maka Mingyu pun senyap , sebab dia tak nak kena pukul lagi dah cukup la dgn gitar Jihoon tu.

" Weh nak cotton candy!!! " Jerit para perempuan . Ok Mian

" Korang nak tak ? " Tanya Amelia dengan senyuman yang paling gembira yang dah lama  tak diukir di muka nya .

" Nak nak !! " Jerit Jun anak Wen- eh .

Mereka pun beli lah cotton candy pink dgn blue itewww.

Selepas je habis makan Chan dgn Amelia bersepakat untuk ajak ke sembilan belas diorang naik roller coaster yg menakutkan .

M E M O R Y [ ✓ ]Where stories live. Discover now