Luen p.o.v
"Ok kamu blh perkenalankan diri kamu" cikgu kim berkata lalu murid perempuan itu mula perkenalkan diri nya.
"H-hi, nama saya adalah Ann Kim Siyoon. Hope kamu orang blh jaga saya." Ann berkata dan menunduk lalu memandang ke arah saya dan segera melihat ke arah lain.
"Hehe, dia nampak saya" saya berkata dan smirk.
"Pahal no kenapa kau cakap dengan sendiri kena pergi hospital batu 17 tu kah huh!?" Amelia berkata.
Lalu kami berdua ketawa.
"Yah bila masa,ahaha. Dia tu tadi pagi Times pergi sekolah saya terlanggar dia then saya tak sempat minta maaf dengan dia" saya berkata dan melihat ke arah murid baru itu Ann.
"Haaaaa, onnie tidak cakap minta maaffff kepada murid tuju haaa" Amelia berkata dan menunjukkan jarinya ke arah Ann.
"Yah Naik diam jak"saya berkata dan Ki berdua ketawa lagi.
"Ok, Ann kamu blh duduk di hadapan Luen dan Amelia.
"Oh shot"saya menyumpah.
"Yah bukan shi-" Amelia berkata dan saya segera menutup mulutnya dan senyum ke arah Ann yang hampir terdengar perkataan yang ingin keluar dari mulut Amelia.
"Yah jangang sesekali nak ubah perkataan yang saya cakap tadi nasib lah Ann tak dengar"saya kata dan memukul kepala Amelia di belakang.
"Aww,sakitt~~" Amelia kata dan mengusap kepalanya yg sakit itu.
Lalu kami berdua tumpukan perhatian ke papan hitam dan mula mendengar apa yang cikgu kim katakan.
Woah dalam kelas ini sangat bosanlah.
Ann p.o.v
"Ok kamu boleh perkenalkan diri kamu."cikgu kim berkata dan saya mula untuk memperkenalkan diri saya.
Saya berasa takut dan ada sedikit malu untuk memperkenalkan diri sendiri.
Saya tarik nafas dalam dalam then perkenalkan diri saya.
"H-hi, nama saya adalah Ann Kim Siyoon.Hope kamu semua blh jaga saya. Saya berkata dan menunduk 90° dan melihat sekeliling kelas dan saya ternampak murid perempuan yang saya baru terlanggar tadi pagi dan saya segera melihat ke arah lain.
Saya ternampak dia tersenyum dekat saya.
"Ok, Ann kamu boleh duduk di hadapan Luen dan Amelia." Cikgu kim berkata.
"Baiklah cikgu" sya berjalan menuju ke tempat duduk yang cikgu arah kan saya duduk di sana.
Habis lah saya. Saya macam kedengaran kawan yang duduk disebelah nya hampir mengatakan perkataan kesat dan murid yang saya baru langgar tadi pagi tu dia segara menutup mulut kawan nya dan senyum dengan saya. Saya senyum semula.
Saya duduk di tempat duduk saya dan menumpukan perhatian saya padah pelajaran tersebut.
Tetapi saya berasa bosan di dalam kelas inggeris tersebut sangat bosan.
YOU ARE READING
M E M O R Y [ ✓ ]
Hayran Kurgu❝ 𝒅 𝒐 𝒏 '𝒕 𝒃 𝒆 𝒍 𝒊 𝒆 𝒗 𝒆 𝒕 𝒉 𝒆 𝒘 𝒐 𝒓 𝒍 𝒅 ❞ ❝ 𝒅 𝒐 𝒏 '𝒕 𝒃 𝒆 𝒍 𝒊 𝒆 𝒗 𝒆 𝒘 𝒉 𝒂 𝒕 𝒚 𝒐 𝒖 𝒔 𝒆 𝒆 ❞ ❝ 𝒊 𝒕 '𝒔 𝒇 𝒂 𝒌 𝒆 𝒍 𝒊 𝒌 𝒆 𝒉 𝒆 𝒍 𝒍 ❞ ❝ 𝒃 𝒖 𝒕 𝒊 𝒕 𝒇 𝒆 𝒆 𝒍 𝒓 𝒆 𝒂 𝒍 𝒕 𝒉 𝒐 𝒖 �...