Luen p.o.v
Saya bangun awal hari ini kerana tidak ingin suruh si Misoo itu masuk dari tingkap. Saya lihat ke arah jam dan menunjukkan pukul 5:59a.m.
Wow. Masih awal. Saya bangun dan pergi ke bilik mandi dan mandi.
Saya keluar dari bilik dan memakai black white long sleeve shirt striped Dan white jean.
Sebelum saya sempat pergi ke ruang tamu saya ternampak si Misoo betul betul masuk dari tingkap.
"Yah, pahal kau tak bunyi kan loceng!?"saya cakap dan Misoo tengah makan yogurt terakhir saya.
"Yah kau sempat lagi ambik yogurt terakhir aku ii budak ni"saya menjerit dan mengejar Misoo.
"Aih, says lapar ii bagi lah"Misoo berkata dan lari di sekitar ruang tamu.
"Asataga kamu ni ,masin masuk je rumah orang"saya berkata dan berhenti mengejarnya.
Misoo memakai white t-shirt dan brown short flannel sleeve shirt with short jean.
"Dah ii yg lain mana?"saya tanya Misoo dan duduk di sofa.
"Belum sampai lagi"Misoo menjawab dan duduk disebelah saya.
"Oh" itu saja saya kata.
Kami dua buka tv dan melihat kdrama iaitu Extraordinary you.(btw siapa ada tengok😂).
Amelia p.o.v
Saya bersiap dan memakai short sleeve pink pastel shirt Dan short jean.
Saya singah di DreamLand cafe.
Ting
"Hi,boleh saya tolong?"salah satu perkerja di cafe tersebut.
"Oh boleh saya order ice chocolate Dan pancakes"saya kata.
"Ok boleh saya tanya apa nama kamu"perkerja itu tanya.
"Amelia"
Selepas itu saya pergi duduk di sebelah tingkap.
Kedengaran loceng pintu cafe tersebut buka dan saya melihat siapa orang tersebut dan orang itu nampak macam kenal.
Oh baru saya tau itu Ann memakai yellow long sleeve shirt dengan white skirt.
Selepas Ann order saya lambai dekat dia.dan saya tak percaya yg dia juga suka datang ke DreamLand cafe.
"Hi Ann"saya kata.
"Hi Amelia" Ann menjawab dan saya rasa dia dah biasa dengan saya."Kau buat apa disini?"Ann tanya.
"Makan lah apa lagi,pabo"saya berkata dan kami dua tertawa kecil.
"Ahh,hehe."
"Amelia" seorang pekerja di cafe tersebut memanggil nama saya.
"Thanks"
Saya duduk di sebelah Ann kerana saya nak pergi sama sama ke rumah Luen untuk membuat assignment yg cikgu Min beri dan sleep over.
"Aik pahal kau tunggu?"Ann tanya.
"Tunggu lah nanti kan kita pergi rumah Luen" saya kata dan Ann hanya menjawab dengan "oh".
"Ann"
"Tq" kami makan sarapan kami dengan gembira.
Selepas makan kami dua keluar dari DreamLand cafe. Kami berjalan bersama sama ke rumah Luen.
Dalam perjalanan ke rumah Luen kami terserempak dengan Our Maknae,Klara yang memakai black shirt dengan black jean.
"Oh, onnie. Hi"Klara kata dan meminum banana milk di tangan nya.
YOU ARE READING
M E M O R Y [ ✓ ]
Fanfic❝ 𝒅 𝒐 𝒏 '𝒕 𝒃 𝒆 𝒍 𝒊 𝒆 𝒗 𝒆 𝒕 𝒉 𝒆 𝒘 𝒐 𝒓 𝒍 𝒅 ❞ ❝ 𝒅 𝒐 𝒏 '𝒕 𝒃 𝒆 𝒍 𝒊 𝒆 𝒗 𝒆 𝒘 𝒉 𝒂 𝒕 𝒚 𝒐 𝒖 𝒔 𝒆 𝒆 ❞ ❝ 𝒊 𝒕 '𝒔 𝒇 𝒂 𝒌 𝒆 𝒍 𝒊 𝒌 𝒆 𝒉 𝒆 𝒍 𝒍 ❞ ❝ 𝒃 𝒖 𝒕 𝒊 𝒕 𝒇 𝒆 𝒆 𝒍 𝒓 𝒆 𝒂 𝒍 𝒕 𝒉 𝒐 𝒖 �...