! Warning Short Chapter Sorry !
____________________________________Kedengaran suara tapak kaki berlari pada hari hujan pada petang itu .
Awan awan yang gelap itu menutup matahari untuk mencelah atau menerangkan hari mereka .
Angin bertiup dengan kuat , suara petir bergema di dalam awan awan gelap itu .
Dia tetap berlari dan lari sehingga lah dia nampak seseorang yang dia kenal .
Air mata nya terus mengalir ke pipinya . Orang itu berjalan sehingga lah dia tak perasan yang lampu isyarat itu merah .
" Andwae.. yah ! " Dia berlari ke arah jejaka itu. Tapi tidak sempat.. masa berlalu dengan cepat sebuah bas melanggar nya .
Badan jejaka itu dipeluknya dengan erat .
"G-gada.." bisik jejaka itu.
Dia hanya menggelengkan kepala nya . Tidak ingin meninggalkan jejaka itu lagi .
Air mata jejaka itu pun mengalir dia terpaksa demi keselamatan dia. "P-ppali..gada.. "
Dua tetap tak nak pergi . Kedengaran suara hon daripada sebuah lori .
Beep ! Beppp !!
Dia memejamkan mata nya dengan erat
[ crash ]
°°°
Luen terbangun dari tidurnya apabila dia terdengar pintu hotel mereka terbuka . Terpapar muka Klara bersama Amelia dan Misoo yang di paksa bangun .
" Unnieeee bangunn ! Dah pagi sia ! " Panggil Klara kepada dua unnie dia yang masih tidur nyenyak .
Luen yang tidur disebelah tingkap itu hanya perati dari jauh bersama Amelia yang duduk di sebelahnya sambil memakan ice cream pepagi ." Syok ye kau makan " bisik Luen . Amelia hanya tersengih sengih .
" Ommaaa nak tidur.. hiks " rungut Ann apabila tangan nya ditarik . " Kang kena bebel Sir Dongwook baru tau ! " Ugut Misoo apabila dia teringat Sir Dongwook kata ' siapa lambat bangun aku buang kau masuk rumah buaya ' paiti dye buat kat anak anak murid dye yang sayang dia selama ni- .
" Haih apalah nasib dapat cikgu yang ceni " Hannah hanya mampu menggelengkan kepala nya apabila Klara ugut dye ' kalau tak nak bangun aku rembat omma kau jadi omma aku buat selamanya ' . Terus bangun Hannah dengan semangat supaya omma dia tak kena rampas Klara- .
" Dah p mandi sana kitaorang tunggu " arah Amelia sambil menolak Luen dari katil yang curi curi nak tidur lagi . " Hish tau tau je engkau " rungut Luen .
//
S
K
I
P
//Beberapa minit selepas bersiap mereka berlima masih kene tunggu lagi seorang dalam bilik mandi . " Haih apa yang dia buat dalam tu " tanya Luen yang dah duduk bersilang di atas katil . " Mungkin dia- YAH ANN KIM SIYOON JANGAN KAU TIDUR DALAM TU WOI ! SIAPA AJAR KAU TIDUR DALAM TANDAS SELAIN KAU KENA HALAU DARI BILIK TU TAK PELA " tetiba Amelia pengetuk ngetuk pintu bilik mandi dengan kuat apabila dia terdengar suara dengkuran Ann .
YOU ARE READING
M E M O R Y [ ✓ ]
Fanfic❝ 𝒅 𝒐 𝒏 '𝒕 𝒃 𝒆 𝒍 𝒊 𝒆 𝒗 𝒆 𝒕 𝒉 𝒆 𝒘 𝒐 𝒓 𝒍 𝒅 ❞ ❝ 𝒅 𝒐 𝒏 '𝒕 𝒃 𝒆 𝒍 𝒊 𝒆 𝒗 𝒆 𝒘 𝒉 𝒂 𝒕 𝒚 𝒐 𝒖 𝒔 𝒆 𝒆 ❞ ❝ 𝒊 𝒕 '𝒔 𝒇 𝒂 𝒌 𝒆 𝒍 𝒊 𝒌 𝒆 𝒉 𝒆 𝒍 𝒍 ❞ ❝ 𝒃 𝒖 𝒕 𝒊 𝒕 𝒇 𝒆 𝒆 𝒍 𝒓 𝒆 𝒂 𝒍 𝒕 𝒉 𝒐 𝒖 �...