Termenung : Chapter 23

21 9 5
                                    

Pada pagi yang indah ini semua murid masuk ke kelas masing masing macam biasa. Cg Yena , iaitu Cg disiplin diorang tengah mengawas murid di hadapan gate sekolah.

"Pastu kan dia- WEH wontoon kau dengar tak apa yang aku cakap ni ? " Tanya Soonyoung kepada jejaka bercermin mata 24 jam dating dgn buku itu.

"H-ha ada ada " jawab Wonwoo.

" Btl ke aku tengok tipu je " Soonyoung pun bagi muka datar kepada kawan nya sorang ni.

"Betul lah Shh aku nak baca ni " kata Wonwoo dan sambung membaca buku yang berada di tangannya

"Alaaaa asyik baca je . Dah lah pagi pagi tarik org datang ke perpustakaan , tak bosan ke heh!??" Omel Soonyoung yang telah bosan berada di perpustakaan sekolah diorang tu.

Namun Wonwoo pun tidak melayan hamster acah harimau ni.

"Ha yela , jom masuk kelas " Wonwoo pun penyusun buku nya dan keluar dari perpustakaan bersama Soonyoung dengan wajah yg won_aku_sayang_kau_sangat_sangat_thanks

Diorang pun masuk kelas.

" Dia kiss aku kat Pipi !!! kat pipi tff!!! " Jerit Luen time diorang nak masuk sekolah.

Malu kalau ada Junior tengok perangai seorang seonbae kat sekolah ni .

" Hala kat pipi je kot ,takde lah terok sangat " jawab Amelia .

" Pipi Haku dah hilang virgin dia woii " balas Luen

" Hala eomma appa kau pun pernah kiss pipi kau . Kau ingat aku tak tau eh unnie " Klara pun memberi muka slack kepada Luen

" Heh itu lain !! " Jawab Luen takmau kalah .

" Makin lama , makin gila aku tengok sorang ni " bisik Hannah kepada Ann .

WAKTU PERSEKOLAHAN PUN SUDAH BERMULA SEMUA MURID MURID MASUK II KELAS MASING MASING , KALAU TAK MASUK TU DIORANG MAIN SKEP LAH TU. LAAA MALAS NYA .

" Selamat papagi cikguuu taoooo" - All murid

" Selamat papagi murid kesayangan aku yg selalu buli Haku " kata Cikgu Tao dengan muka nak bagi rotan tak nak bagi rotan gitu.

" Eh , geli lah Cikgu !! " Jerit Mingyu

" Heh nanti aku bagi kau Maggie nak " kata Cg Tao sambil mengambil rotan yang bukan milik dia.

" Eh Cikgu kan takdew rotan , macam mana pula ada " kata Umji sambil mengangkat tangannya.

" Cikgu curi ehhh " semua murid pun bersuara . Haaa Jega kantoi .

' kantoi pulak '

" Eh takde takde ni I beli baru punya ! " Dengan confident nye Cikgu Tao bersuara.

" Hm, beli baru ya- bukan curi dari pejabat aku eh " Tiba tiba suara wanita keluar entah dari mana , suasana pun mula rasa seram sejuk .

" Hi C-cikgu Ye-n-na.." gagap betul kau Cg Tao.

Dan mula lah drama tak berbayar bagi murid murid.

" Wa aku suka drama kali ni " bisik Misoo kepada deskmate nya Sana.

" Ha'ah kan " jawab Sana siap ambil keropok lekor yang dia baru beli tadi pagi time dia nak pergi sekolah .

Waktu belajar pun sudah habis , semua murid masing masing pergi ke club yang diorang join ha .

" Hiks finally !! Kelas petang ni pun bermula , sekain 10 tahun aku menunggumu" kata Klara

" Eh banyak betul drama kau hari ni Klara " Luen pun memandang maknae diorang yang extra drama hari ni.

M E M O R Y [ ✓ ]Where stories live. Discover now