! Warning Short Chapter ! Btw maap author tak up sksks
_________________________________________" Weh kau pehal duk sana juh sini tolong unnie angkat kotak nie " kata Luen dan menunggu Ann yang berjalan dengan selamba . " Asal kotak ni berat eh.. " kata Ann . " Entah Seungkwan kot dalam sana " Suara Luen sengaja diperlahankan apabila Seungkwan cun cun lalu di depan mereka .
" Eh ? Luen mane Jihoonie aku ? " Kata Soonyoung yang muncul entah dari mana . " Tak tau lah tadi macam dia kata nak p ambil kayu api dengan Gyu dorang " jawab Luen dan Soonyoung pun terus mencebik . " Asal ? "
" Nak kawen kan dia dengan Sir Tao- adeh ! adeh ! SIR MAAF SIRRR " adu Soonyoung dalam kesakitan manakala Luen dan Ann pun beredar dari situ .
" Harap dia selamat.. " kata Luen
" Amin sksj " lalu Ann pun tergelak kecil .
•••
07 : 13 p.m.
Hari semakin gelap khemah pun dah siap masing maisng berkumpul di tapak perkhemahan " oke gaissuu ! Memandang hari dah malam nthen kita dah takde ape nak buat jom kita main " kata Sir Dongwook yang excited .
"Ada ada je benda yang sir nak main.. " bisik Umji
" Jadi nama game ni ialah Find The Flags , korang kena ambil nombor yang ada dalam kotak ni yelah Sir takkan bagi korang pilih sendiri sebab aye tau yang korang akan pilih members sendiri nthen dalam kotak ada dua nombor yang sama jadi ashilalah ambil nombor. Tapi ! Jangan buka dulu sir nak gitau pemende yang korang kena buat time masuk utannn " kata Sir Tao dan mengarah Miss Jieun untuk memberi mereka pilih . " Jangan lama lama pilih ada banyak lagi yang tunggu " kata Sir Dongwook.
Semua murid pun mengambil kertas dan pasing pasing kotak berwarna putih itu dengan contengan orang lidi yang dilukis oleh Sir Tao .
" Oke semua dah ada kertas " tanya Miss Yuna
" Dahhhhh !! " jawab mereka semangat
" Okey ! Semasa masuk hutan pastikan korang jalan dengan partner nthen sir akan bagi tali merah ni untuk diikat di pergelangan tangan korang, tali ni panjang jadi korang tak perlulah risau jalan berhimpit himpit . Siapa tali dye tercabut hahaha korang kene bersih kan semua ni or tidur di luar ha pilih salah satu dari tu ye~ nthen siapa ada card pengecualian boleh guna kalau tali tu tercabut or korang tak jumpa bendera dalam masa yang telah ditetapkan tapi partner kau akan kena kalau dia takde card pengecualian , ha fikir baik baik kalau nak guna " kata Sir Dongwook sambil senyum sinis.
" Dalam hutan tu ada 43 Bendera ha cari lah ye perlahan lahan hegegege . Satu bendera hanya untuk seorang . Makin berkurang bendera makin susah korang nak cari sebab yang tinggal itu probably akan berada di tempat yang korang tak perasan " kata Sir Tao
" Jadi semasa dalam tu korang kena lah berhati hati nthen jangan pula tersesat sebab Miss dah letak mana tempat yang korang kena pergi dan dilarang oke ? " Kata Miss Jieun
" Balik dengan selamat dan tengok jalan tu hati hati dengan tempat yang curang sebab tadi pagi Sir dan Cikgu yang lain dah double check tempat tu jadi korang hati hati ye " kata Sir Dongwook
" Jadi korang akan ada 3 jam 30 minit untuk mencari bendera , cukup tak masa tu ? " tanya Miss Lizi
" Cukuppp ii !! "
" Bagus sekarang cari lah partner korang dan mulalah pencarian itu nthen ambil tali merah dengan Miss Yuna " kata Sir Tao yang dah tak sabar apa yang akan jadi yelah dia dah pasang drone camera kot
YOU ARE READING
M E M O R Y [ ✓ ]
Fanfiction❝ 𝒅 𝒐 𝒏 '𝒕 𝒃 𝒆 𝒍 𝒊 𝒆 𝒗 𝒆 𝒕 𝒉 𝒆 𝒘 𝒐 𝒓 𝒍 𝒅 ❞ ❝ 𝒅 𝒐 𝒏 '𝒕 𝒃 𝒆 𝒍 𝒊 𝒆 𝒗 𝒆 𝒘 𝒉 𝒂 𝒕 𝒚 𝒐 𝒖 𝒔 𝒆 𝒆 ❞ ❝ 𝒊 𝒕 '𝒔 𝒇 𝒂 𝒌 𝒆 𝒍 𝒊 𝒌 𝒆 𝒉 𝒆 𝒍 𝒍 ❞ ❝ 𝒃 𝒖 𝒕 𝒊 𝒕 𝒇 𝒆 𝒆 𝒍 𝒓 𝒆 𝒂 𝒍 𝒕 𝒉 𝒐 𝒖 �...