" Wonwoo.. dia pindah ke luar negara " jawab Jeonghan terus , Jeonghan dah tak tahan air mata nya mengalir ke pipi.
" Wait what!?" Mereka yang baru dapat tahu berita sedih ni semua terkejut . Amelia dan Misoo melihat ke arah Klara takut takut dia lari keluar dari dorm ni .
Tapi tak dia terkaku , Klara dah tak tau macam mana dah nak kedipkan mata. Semuanya rasa macam dalam mimpi tapi itulah ini realiti.
Perlahan lahan air mata yang di dalam mata Klara mengalir macam air terjun yang tak akan henti.
" Weh dia pindah mane??" Tanya Hannah
" Australia.." - Vernon
" Bila baru dia nak pindah sana ? " Tanya Ann pula
" H-hari pertandingan tu.." jawab Mingyu
Tak percaya pulak salah satu members diorang akan pindah ke luar negara. Mana boleh macam ni. Ingatkan kekal buat selamanya.
Hening seketika tetapi Klara memecahkan tempat sunyi dengan suara sedih.
"hiks.. O-onnie s-saya na-k balik d-dorm.." - Klara
"Hm ok Onnie Luen panggilkan driver . " Kata Amelia
Dengan segeranya Luen menelefon driver diorang.
15 minit kemudian driver diorang pun sampai .
" Kami balik dulu bye.." - Luen
//
S
K
I
P
//Senyap..
Dalam perjalanan ke dorm diorang..semua senyap tak ada satu pun nak keluarkan suara. Termasuk driver diorang.
Paling banyak pun ada yang dengar lagu menggunakan earphone , Ada yang tido sebab nak hilang kan stress yang baru datang entah dari mana.
Ada yang tengok luar tingkap tapi otak fikir barang lain. Apalah yang nak terjadi dekat dunia ni.
🍁
Setelah diorang sampai ke dorm. Masing masing buat barang sendiri . Klara dengan segeranya masuk ke bilik sendiri dan mengurungkan diri di dalam bilik itew.
Amelia and Misoo selalunya akan rebut snacks time balik dorm pun terus masuk bilik masing masing.
Tinggal onnie Line je kat downstairs . Tapi Tak de satu pun nak keluar kan suara ataupun bercakap dengan sesama sendiri.
" umm..AkU nak mandi dulu la bye " kata Hannah dan menuju ke bilik mandi
"buat homework.." dua patah perkataan Luen terus masuk ke bilik sendiri. Tengah stress tu semua pun tengah stress lagi lagi Klara.
" *sign* omma appa..kenapa hidup ni susah sangat ? " Tanya Ann sendirian dan menuju ke bilik nya , tido.
I know u will felt sad ,
It may be hard for you ,
But you can go through it ,
With the one who always help you,FRIENDS
Isnin | 5:25 a.m.
Semalam macam dalam mimpi je semua benda diorang buat hanya senyap, takde sape pun nak mulakan percakapan. Masing masing dalam bilik sendiri. Tapi hari ni diorang kena pergi ke sekolah . Yang diorang cakap pun
" Weh bangun " lepas tu pergi
" Breakfast dah siap " makan terus
YOU ARE READING
M E M O R Y [ ✓ ]
Fanfic❝ 𝒅 𝒐 𝒏 '𝒕 𝒃 𝒆 𝒍 𝒊 𝒆 𝒗 𝒆 𝒕 𝒉 𝒆 𝒘 𝒐 𝒓 𝒍 𝒅 ❞ ❝ 𝒅 𝒐 𝒏 '𝒕 𝒃 𝒆 𝒍 𝒊 𝒆 𝒗 𝒆 𝒘 𝒉 𝒂 𝒕 𝒚 𝒐 𝒖 𝒔 𝒆 𝒆 ❞ ❝ 𝒊 𝒕 '𝒔 𝒇 𝒂 𝒌 𝒆 𝒍 𝒊 𝒌 𝒆 𝒉 𝒆 𝒍 𝒍 ❞ ❝ 𝒃 𝒖 𝒕 𝒊 𝒕 𝒇 𝒆 𝒆 𝒍 𝒓 𝒆 𝒂 𝒍 𝒕 𝒉 𝒐 𝒖 �...