" weh serius lah.. aku ke yang kena pergi " tanya Misoo kali ke 70 .
" Ha'ah kau .. pergi cepat " kata Luen
" Alorr.. aku tak nak la.." Misoo pun mencebik bibirnya .
" Eh takde takde masuk masuk " kata Amelia sambil buat gaya halau.
" La tu Sir Tao je kot " kata Hannah yang dari tadi tengok je perangai dongsaeng dia yang tengah depan pejabat guru ni. Banyak junior yang lalu , sambil pandang pelik dekat senior diorang.
" La unnie masuk la kalau berani " kata Misoo sambil melihat Hannah. " Ah takde aku takkan masuk " jawab Hannah .
" Boo ! Unnie buat apa ni berdiri depan pejabat ? " Klara pun muncul secara mengejut , Hiks dah nak dapat heart attack dah diorang.
" Ish Klara ni.. jangan la muncul macam hantu ;-; " Ann pun memukul lengan Klara , tapi tak kuat .
" Hehehe dah Author buat macam tu- uh hehe " kata Klara yang dah nampak Author sedang cari barang yang boleh di baling sebab dah kali ke 30 cut , hAhAHaHaHa TaKgUnE..tabah eh aku._.
" Tapi serious lah kenapa unnie semua kat depan pejabat ni ? " Tanya Klara sekali lagi tapi kali ni serious.
" Ah Takde , tapi Klara buat apa pula kat sini ?? " Tanya Amelia . " Jalan jalan sambil cari Korang berlima ni ha. Laju betul hilang " Klara pun memuncungkan bibir nya tanda dia dah rasa nak merajok dengan unnie dia yang sanggup tinggalkan dia .
"Alaaa awak, awak jangan laaaa majok heheheh " dengan serentak nya Unnie Klara perasaan Klara nak merajok cepat cepat diorang bertindak dan memujuk Maknae diorang
" Juh la jalan , aku bosan do kat depan pejabat .. " kata Klara yang still memuncungkan bibirnya.
" Heh okeh jom " Misoo pun cepat cepat jawab nthen tolak members dia jauh dari pejabat .
" Eh jangan tolak tolak laa"
" Weh tali kasut aku ! tali kasut aku !!"
" La Apa la tali kasut awak ni Amelia asyik terbuka je "
" Eh jalan cepat kurangkan cakap tu ei "
" Hala hala diam je la "
Diorang pun bertolak tolak semasa jalan. Masing masing meletakkan senyuman pada muka . Berharap moment sebegini tetap ada bila saja diorang bertemu.
" Aku tak nak !! Aku tak nakkk pakai baju pelik ni woii !! "
" Alaaaa pakai je la "
" Susah susah aku cari baju ni kau cakap tak nak takpe nanti aku bagi kau pakai baju pokok Christmas baru kau tau nak tak ?! "
" Hmmm yelo.. "
Dewan sekolah amat la meriah dengan murid kelas A - 5 yang tengah menghias pentas untuk diorang berlakon . Bukan senang kalau ada yang taknak .
" Okeh Aku rasa pagar hampir macam penjara ni cat warna kelabu atau hitam eh ? " Kata seorang murid
"Molla , tambah dua dua kot ? "
" Hyung , awak rasa warna apa baru betul ? " Tanya Jungkook kepada seorang jejaka bercermin mata.
" Hitam kot , tapi jangan terlalu hitam sikit kelabu centu " kata Wonwoo yang dari tadi tengok buku sekarang memandang Jungkook .
" Hm.. okeh " kata JungKook , pastu dia nampak Miss Jieun lalu depan dewan . Nak acah cool tapi tak sempat sebab Miss Jieun dah limpas dewan . Hahaha patah hati aku tengok JungKook tu. Takpe takpe lain kali je la eh arnab.
YOU ARE READING
M E M O R Y [ ✓ ]
Fiksi Penggemar❝ 𝒅 𝒐 𝒏 '𝒕 𝒃 𝒆 𝒍 𝒊 𝒆 𝒗 𝒆 𝒕 𝒉 𝒆 𝒘 𝒐 𝒓 𝒍 𝒅 ❞ ❝ 𝒅 𝒐 𝒏 '𝒕 𝒃 𝒆 𝒍 𝒊 𝒆 𝒗 𝒆 𝒘 𝒉 𝒂 𝒕 𝒚 𝒐 𝒖 𝒔 𝒆 𝒆 ❞ ❝ 𝒊 𝒕 '𝒔 𝒇 𝒂 𝒌 𝒆 𝒍 𝒊 𝒌 𝒆 𝒉 𝒆 𝒍 𝒍 ❞ ❝ 𝒃 𝒖 𝒕 𝒊 𝒕 𝒇 𝒆 𝒆 𝒍 𝒓 𝒆 𝒂 𝒍 𝒕 𝒉 𝒐 𝒖 �...