D-4 : Chapter 29

31 9 18
                                    

// Elf Café //

3 : 20 p.m.

" Pst! Korang " Luen pun memanggil members dia

" Hm ? Asal ni unnie ? " jawab diorang serentak

" Dah tanya ke Sir Tao tadi ? " tanya Luen lagi , yang lelaki pun pandang yang geng perempuan pelik, Asal main bisik bisik kitaorang un nak dengar •-•. Kecuali Wonwoo dan Klara sebab diorang dua kena halau duduk tempat lain berdua-duaan , i mean bukan kena halau tapi kena paksa- tapi lebih kurang juga macam kena halau- .

" Haah dah " kata Amelia

" Apa dia cakap ? " Tanya Luen lagi

" Macam ni cerita dia " Misoo pun pandang ke atas bumbung dan diikuti yang lain dan mulalah Flashback dalam otak diorang.

* FLASHBACK *

Bangg!!

"sIr TaO !! "

"Ohmakkauterbanganjingmenggonggong " Sir Tao pun melatah kuat kuat di hadapan Cikgu cikgu yang lain, nasib tak panjang Hue hue hue . Cikgu yang lain pun tengok dia besar kecik besar kecik kecuali Geng dia Sir Dongwook . Geng dari tadika sampai sekarang ni perangai memang sama sama hanat- .

" Ish !! Ape ni main jerit ! " Sir Tao pun merajuk astu pandang arah berlawanan daripada anak murid dia .

" Eeeee gewdikkk nyaa " bisik Amelia

" Gentlemen apa dia ni ? " Bisik Ann datar

" Eh dia gentleman ke- "

" Eyy ngumpat aku hehhh ! " Sir Tao pun memusingkan badannya dan memandang anak anak murid dia.

" Sir tolong la sir jadi serious kali ni " kata Minghao dingin , dia nak lempang Sir Tao tapi terbatal niat dia nak buat centu sebab ada Cikgu di mana mana je. Takpe lain kali kau takkan terlepas.

" Ha yelo yelo " kata Sir Tao sambil menggaru ketiak dia , dan menghidu nya wangi ke tak. Aaaaaaaaaa gila

" SIR JADI SERIOUS LAH SIRRR !! "

" LAHH SERIOUS LAH AKU NI HAA ! "

" HABISTU KAU GARU KETIAK KAU YANG BAU MACAM TAIK AYAM TU ASAL PULAK "

" ALAAHHH AKU GARU PAKAI TANGAN AKU BUKAN PAKAI TANGAN KAU ENN "

" Bila baru diorang nak habis jerit menjerit ni ? " Bisik Misoo dekat Jun

" Setahun pun tak akan habis.. "

" Kekadang aku tertanya tanya kenapa Guru kelas kita ialah Sir Tao.. " bisik Ann

" OkOk Sir serious ni serious " kata Sir Tao siap pasang muka Serious. Tapi bila dipandang tak selesa pula.

" Em Sir jangan simpan muka serius Sir tu tak biasa pula " Seungkwan pun terus terang sebab dia dah tergelak tengok muka Sir Tao yang hodoh gitu .

" Ei nanti aku garu ketiak cakap tak serius nanti aku pasang muka serius korang cakap muka haku hodoh!? Hello aku ni lawa okei ? " Kata Sir Tao macam mak Salleh.

" Eh lawa lagi Jeonghan hyung " puji Chan. Kembang hidung Jeonghan.

" Deyy lawa bagi perempuan la -_- " celah Amelia

" Jangan jadi bongkak Jeonghan hyung " sambung Seungkwan

" Eh terima je la yang aku ni lawa dari korang hahahahha" kata Jeonghan , dah mula bongkak dah dia ni .

M E M O R Y [ ✓ ]Where stories live. Discover now