Red : Chapter 25

25 9 6
                                    

" Yah ppali !! "

•••

"You take them as a friends but they didn't"

"Why would you trust them ? "

•••
Beepp!! Beeppp!!

" Yah !! Hati hati !! "

•••

"Argghh! " Luen terjaga dari mimpi nya .

"Wah..hajimaa..apa maksud mimpi tu ?? Kenapa selalu muncul.." kata Luen kepada dirinya. Mimpi itu telah menjadi nightmare nya pada usia 13 tahun semenjak dia pindah ke Art High school .

Luen memandang ke jam nya menunjukkan pukul 6 : 30 a.m.

" Halamak lambat nya aku bangun hari ni .." Luen pun dengan segera nya pergi bilik mandi. Dia dah dapat dengar jeritan Misoo yang datang dari downstairs tu.

Ternampak ada tulisan yang muncul dari cermin yang berada di dalam bilik Luen itu dan tertulis " life is curl but your life are fake "

" Yah bangun cepat woiii nanti lambat !!! " Jerit Klara nanti ada je diorang kena denda berdiri luar kelas ;-;

Selepas je kes jerit menjerit akhirnya semua pun sudah bersiap untuk ke sekolah . Wah laju juga masa berlalu ;-; dah nak dekat hari jumaat dah bila diorang akan buat competition tu ;-; bukan semua nak pun terpaksa redho je la kalau tak mungkin kena demerit ;-; hiks. Tapi Jumaat tu pun hari yang menyedihkan bagi Klara- mian eeh.

Waktu persekolahan pun bermula semua murid masuk ke kelas masing masing . Takde yang skep wa first time .

" Hm bosan la.." tiba tiba Misoo bersuara.

" Erk.. "

" Huwa..2 minggu lagi exam..tak suka tak sukaaa.." kata Mingyu

" La belajar la " Hannah pun menguap time bercakap . Mengantuk tu ha.

" Kepada murid Art High School , Exam yang akan datang pada dua minggu lagi akan diadakan pada hari esok terima kasih "

Selepas je diorang dengar speaker tu semua kelas bising.

" La...cakap je pasal exam kau dah datang ;-; "

" Hm panjang umur exam tu "

" Pendek kan "

" Huwaaa esok odoe laju nya !! "

" Weh Klara kalau la aku macam kau tak payah belaja- weh Klara ? " Tanya Ann

" H-ha ? " - Klara

" Kau termenung tu kenapa ? " Tanya Ann

" Ah mana de aku termenung, aku tengah belajar ni.. " jawab Klara

//
S
K
I
P
//

Semua murid mengambil ujian macam biasa . Diorang belajar sampai lewat malam tu- eh .

Keputusan ujian telah keluar semua murid ii berkumpul dekat papan notis tersebut. (Jangan tanya kenapa laju sangat Cikgu tu semak )

" Banyak nya orang.." kata Seungkwan sambil memandang orang yang berkumpul di depan diorang dari jarak jauh eh.

M E M O R Y [ ✓ ]Where stories live. Discover now