Hannah Unnie Marah : Chapter 43

16 9 15
                                    

!! WARNING SHORT CHAPTER !!
________________________________________

11 : 30 p.m.

Dan tamat lah hari mereka pada hari ini . Macam tak betul je- .

Wonwoo pun menghantar Klara balik ke dorm dia , begitu juga Jihoon dan Jun pada waktu yang sama .

" annyeong Wonuuuu " kata Klara dan Wonwoo pun sempat mencium pipi nya dan kata " annyeong , masuk nanti terus tido ok ? Esok masih. Kena sekolah jadi Good Nite " Wonwoo pun sempat mengusap rambut Klara .

" Bye wonuuu esok jumpa " Klara pun keluar dari kereta tersebut dan melambaikan tangan nya kepada Wonwoo dengan senyuman begitu juga Wonwoo ha.

Semasa Klara ingin masuk ke Lorong rumah nya . Tetiba ada dua objek muncul di sebelahnya . Klara pun rasa nak menjerit , tetapi dua objek itu pun menutup mulut nya dengan segera . Yela tak kan nak jerit tetiba jiran muncul bawa kuali-

" Shhh Klara ni unnie la " bisik Amelia . Luen pula dia sempat makan sweet potato yang jual kat tepi japan memalam ni sambil memandang Klara . " Ish unnie ni ! Buat Klara takut je ! " Klara pun memukul lengan Amelia manakala Luen sempat elak demi selamatkan kentang nya-

" Weh juh la masuk dah malam dh ni , kalau Hannah unnie tau kita belum balik sekarang memang dah kebabom " Amelia pun meningkatkan kedua dua members nya .

Mereka pun bersetuju dan berjalan bersama . Semasa dalam perjalanan tetiba Amelia senyum sendiri . " Hm macam happy je hari ni " ejek Klara . Luen pun menangguk setuju dengan Klara . " Tak de la " kata Amelia dan berjalan lebih cepat kerana dia dah nampak dorm mereka .

Luen pun mengambil kunci rumah manakala Klara dan Amelia sempat curi makan Kentang nya .

Klik..

Pintu dibuka perlahan lahan kepala Luen pun sempat tengok di dalam " jom.. "

Mereka bertiga pun masuk perlahan-lahan tanpa membuat sebarang bunyi . Sekali Amelia membuka lampu terpapar muka marah Hannah yang berada di depan mereka sambil bercekak pinggang . " Lambat balik ? "

Mereka bertiga masing ii menelan air liur mereka . Tetapi bila mereka nak bagi alasan ada suara lelaki menjerit dari upstairs . " KIM TIANG SIAPA SURUH KAU MASUK BILIK HAKU HAH!! " kedengaran suara Ann memarahi Mingyu  . Misoo pula dengan cepat nya memprotes si Mingyu " unnie jangan marah dia unnie "

" Ala Misoo yang suruh dia masuk bilik unnie untuk panggil unnie yang Seungkwan panggil . Mana tau unnie tengah tukar baju tapi salah unnie la juga sebab tak kunci pintu " kata Misoo , Ann pun tak boleh madah siapa siapa jadi dia pun redho . " Yela Unnie salah ,  Seungkwan panggil eh ? " Tanya Ann . Misoo pun mengangguk .

Selepas Ann turun , Misoo pun pandang Mingyu yang tengah tersengih di hadapan nya " kau ni lain kali tu jangan masuk bilik unnie sebarangan , kan dah kena marah tu " kata Misoo yang mengangkat kan tangannya untuk memetuk kepala Mingyu tapi terhenti apabila dia nampak Mingyu sempat buat puppy eyes- ah.. bahaya

" Aishhh " Misoo pun fade up nthen dia pun turun , Mingyu pun tersenyum dan mengikut Misoo macam little lost puppy . " Saiya cumil sangat ke sampai tak sanggup nak ketuk eheheh " dengan gembira nya Mingyu pun berlompat lompat time turun tangga di belakang Misoo .

Luen , Amelia dan Klara pun pandang Hannah macam macam_mana_dia_boleh_masuk sambil mencekak pinggang lebih lebih lagi Luen siap mengangkat keningnya sebelah .

" Ohhh..hi ? " sapa Minghao yang baru keluar dari bilik air .

Mereka tiga ingat mingyu je seorang tengok tengok ada pula Minghao. Tetiba- " Yah ! Hannah masih lagi tak Strawberry Milk !! Aku nak lagiii ! " Jerit Jeonghan yang mengambil kotak Strawberry Milk yang kosong di tangan nya . " Oh hi Luen , Amelia and Klara ~ " dengan sempat nya Jeonghan pun menyapa tiga perempuan itu yang dari tadi berdiri depan pintu . Jeonghan pun kembali ke dapur apabila nama nya dipanggil yang lain , oh.. semua kat sini eh.

M E M O R Y [ ✓ ]Where stories live. Discover now