D-1 : Chapter 32

25 9 0
                                    

" Murid.. Kamu nak beli apa ? " Kata penjaga kedai itu. Luen sekarang ingin menjerit srs nak jerit sebab dia tak tau kenapa boleh banyak sangat murid dalam kedai tu AAAAAAAAAAAAA mAmIii

" Ala kenapa senior kita boleh jadi mcm ni " - murid 1

" Aku tak tau la wak ,apa yang diorang buat memang benda pelik " - murid 2

Luen pun rasa nak gali kubur bagi diri sendiri astu kacau Amelia sampai puas- eh.

" Beli apa ? " Kata penjual itu lagi .
"catearheadband ." Kata Luen . " Ah kami tak jual benda tu " kata penjual itu . Mata Luen pun membulat " tak jual !? Bae Miyoung.. nanti kau " Luen pun berlari keluar dari kedai itu sambil padam maker yang kat muka dia.

x

Tetiba Amelia mengangkat kepalanya dan memandang members dia "kenapa ni ? " Tanya Ann. "hm aku rasa macam tak sedap hati ! " Tetiba Amelia berdiri dari tempat duduknya dan membuat tangan pistol . Deyy kau ingat ni cerita agent ali ke ? . Members yang lain pun membiarkan Amelia menggila . Klara pun anggap dia tak pernah jumpa orang yang bernama Amelia . Amelia pun keluar dari kelas . Misoo dan yang lain pun tergelak kecil melihat perangai Amelia . Dah kenapa tu.

x

/

/ Kelas P.E //

Tak tau la apa kes tapi Sir Tao suruh diorang main bola baseball . Jadi Luen pun mengambil tindakan dan sengaja membuang bola tu kat badan Amelia berkali kali . " Adeh ! " Luen mengambil lagi bola tetiba Amelia jerit " aaaaa tak nak main lagi ! " Luen pun berhenti untuk membuang memberi muka datar kat Amelia .members yang lain duduk tengok drama free .

" Eee aku baru je lukis muka kau guna maker bukan teruk sangat " kata Amelia. Luen pun siap tengok Amelia macam takpe_lain_kali_aku_buat_macam_tu . Yang lain pun berhenti tengok drama dan pergi ke arah Amelia dan Luen

" Luen kamu dah lepas langkah pertama , sekarang pula kamu kena menyesuaikan diri dengan Shakespeare time berbicara . " Terang Hannah dan tunjuk phone yang ada skrip panjang belaka gitu . Luen pun redho, srs redho dia tak boleh buat apa apa tapi hanya boleh terima je . Tabah ye nak .

Klara yang dari jauh bersama Ann tengok je apa yang diorang buat . " Tengok apa tu ? " Tetiba Wonwoo muncul bersama Mingyu yang dari tadi melekat dengan dia- em . " Ah takde tengok tengok je " kata Klara . Seungkwan pun muncul dan duduk di sebelah Ann . " Weh kes apa duduk banyak banyak sini" jejak bermata sepet pun muncul.

" Adakah anda semua tengah skep " tetiba Jihoon muncul bersama thug8 eh Minghao . " La macam kau tak pernah " kata Ann . Jihoon pun tersengih astu kembali serius . " Unnieeeeee tengok Luen tu dia baling bola kat hakuu !! " Jerit Misoo dari jauh . Hannah yang dari tadi suruh henti pun kena bola . " Aaaaaaaaa monsterr!! " Astu diorang nampak si anak Wen pun join diorang baling bola tapi apakah daya nya dia try nak baling bola keranjang.

Sekarang giliran Amelia pula boleh baling bola dekat Luen . Dah 8 bola Amelia baling Luen pun tak tahan . " Yah Amelia , asal buang bola kat haku " kata Luen tetiba Misoo mencelah " weh , cara unnie berbincara " Luen pun menundukkan kepalanya seketika dan european mode on " Bae Miyoung-- Manusia yang paling stupid , you even don't know what the pain i suffered . " Kata Luen dan memegang dada nya . " Adakah anda tidak merasa kasihan kepada orang macam saya ini ? " . Ok Author tergelak time buat ni tapi srs tak fhm tu buat fhm . Amelia pun tergelak tapi dia bangga sebab dah tolong aaaaa . Diorang pun pergi la di mana members lain diorang duduk siap beli ice cream.

Sekali diorang duduk Sir Tao pun muncul . " Weh korang Sir dah tau nak persembahan apa dah " kata Sir Tao ." Nak tak Sir tunjukkan dengan korang " Luen pun jawab " Tak perlu tak perlu " .

M E M O R Y [ ✓ ]Where stories live. Discover now