Love (2) : Chapter 55

19 5 10
                                    

Kelas - 5 Alpaca

"Adikku misoo dah tak suci ." Kata Ann sambil memuncungkan bibirnya.

"Apa benda kau suci tak suci ni unnie." tanya Klara sambil memandang ann, siap pasang wajah judging .

" Wahai manusia yang tak reti nak belajar, nanti dah nak exam math ar jangan main-main." celah efan sambil memukul mereka berenam dengan buku teks math yang tebal kalahkan buku kamus.

"Eih, efan sakit lah bodo." rungut hannah sambil mengusap-usap kepalanya.

"By the way, bila mula? " tanya amelia yang dari tadi mendiamkan diri.

"Em minggu lepas. " jawab Misoo sambil tersengih malu.

" Nice, aku dah ada geng muehehe~ " kata Klara riak.

•••

"Korang dua dah pergi date belum ? " tanya jeonghan untuk kepastian.

"Tak, belum lagi. Dah nak exam jadi, soo cakap lepas exam habis baru pergi date. Sekarang dia nak focus kat final ni nanti fail tak dapat lah dia nak masuk uni." terang mingyu lebar. Agak sedih bila tak dapat date lepas confess .

"Kesian, tapi tu masalah kau lah sebab salah timing nak confess." kata mínghao

"Ha perli-perli." rungut mingyu lalu kembali ke tempat duduk selepas nampak sosok tubuh Sir tao masuk ke dalam kelas.

" Selamat pagi semua" sapa Sir tao sambil senyum nakal

" Eee sir jangan lah senyum macam tu. Sir nampak macam apek miang. " perli efan.

Sir tao yang berada di hadapan kelas tetiba sahaja jatuh ke lantai

"Oh sampai hati you efan !" Kata Sir tao penuh drama.

"Dah gila agaknya..." bisik seungkwan

"Dah lama sangat single tu." Kata Soonyoung

"Okeh enough budak. Sir masuk kelas pun nak bagitau, buat sedaya upaya ! Kalau tak pandai at least tembak" kata Sir tao

 Sir masuk kelas pun nak bagitau, buat sedaya upaya ! Kalau tak pandai at least tembak" kata Sir tao

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Ehwah Sir, kitaorang bukan macam kau." kata misoo

" Okeh tinggal 7 minit lagi sebelum exam korang belajar dah dulu and hwaiting !" Kata Sir tao lalu keluar dari bilik darjah

" Nanti kita kena pergi dewan eh. " Tanya Seokmin

" Eh, tak lah. Kita pergi kubur." jawab jeonghan. Terus berubah wajah seokmin.

M E M O R Y [ ✓ ]Where stories live. Discover now