Sunday Morning Rain Is Falling-
13 : 54 p.m.
" Arghhhh bosannnnn !!! " Amelia pun menjerit dengan kebosanan .
" Fuh pekak telinga aku " kata Misoo siap usap usap telinga kesayangan nya .
" La kau bukan selalu main game eh main lah " kata Luen yang dari tadi main dengan Princess anak Kucing Amelia , dia main rembat je, kucing Luen pula merajuk sebab tuan dia tak main dengan dia- fuh masa tu Jinjin pun dia rembat bawa main .
" Alorrr asyik kalah tanak la aku main dah fade up argh ! " Kata Amelia yang dari tadi hentak hentak kaki . Hannah yang jadi tikus curi makan kat dapur pun tersedak seketika. Klara pun pandang Amelia dengan muka judgement dia .
" Ape Klara ? muka aku terlalu cantik sehingga kau tak dapat nak judge eh hue " Amelia pun sempat buat lawak .
" Weh unnie awak suka siapa ? " Tetiba Misoo pun jawab soalan yang pelik
" Ha sajat ! " Tetiba Ann pun terjerit . Yang lain pun mata membulat terkejut apa yang Ann kata .
" WEH ANN KAU DEMAM APA NI WOI !!? " tetiba Hannah pun berlari ke arah Ann
" ASAL KAU SUKA SAJAT !? WOIHH APA YANG KAU MAKAN TADI PAGI !??? "jerit Amelia
" TAKPE ANN KAMI SOKONG AWAK TAKPE " Tetiba Luen sokong Ann
PAKK
Ann pun memegang pipi nya yang di lempang oleh Misoo dan pandang Misoo macam nak cekik dia sampai mati . " Apa ? At least aku tak lempang unnie macam Eomma Amelia yang lempang Suami dia guna Kuali " kata Misoo yang usap tangannya yang merah gitu . Amelia pun Death Glare Misoo apa kes kau mensyen Nama Eomma dengan Appa dia .
Ann pun blur kenapa nak tampar dia kenapa nak jerit jerit padahal dia tengah fikir siapa yang jual tikar kat depan Rumah unnie dia . Tikar tu cantik apa- .
" A-aku cuma fiki- " Kata kata Ann pun dipotong .
" Takpe Unnie bila unnie baru nak Confess Cinta unnie kat reader- eh sajat ? " Tanya Klara .
" Tak ak- " kata kata Ann dipotong kali kedua .
" Unnie kalau sajat accept unnie tu mesti panggil. Kitaorang tau time korang buat majlis perkahwinan " kata Misoo dengan gembira .
" Tapi aku ta- " Dipotong kali ketiga
" Fuh kalau unnie nak date dia sekarang boleh nanti saya telefon dia " kata Amelia
" Aku tak ca- " kali keempat
" Em atau saya bagi nombor tu kat unnie nthen unnie ajak dia date ? " Fikir Amelia lagi
" Tak aku cuma na- " kali kelima
" Fuh aku tak sabar dengan diorang pun date " sambuk Hannah
" Aku tak nak dat- " kali keenam
" Hm Ann patut bersedia dulu kalau dia nak jumpa sajat sekarang kalau dia su- " kata kata Luen dipotong oleh jeritan Ann yang kuat .
" YAH ! AKU TAKDE PUN KATA AKU SUKA KAT SAJAT TU WOI ! AKU CUMA SUKA BOO SEUNGKWAN DAN BUKAN SAJAT TU. AKU PANGGIL NAMA DIA PUN NAK INGAT SIAPA YANG JUAL TIKAR KAT DEPAN RUMAH UNNIE AKU JE WOI HALAMAK BAGI LA AKU HABIS KAN AYAT HAKU WOIHH !! " jerit Ann dan tidak sengajanya dia sebut nama Seungkwan . Yang lain pun tidak bergerak , tengah fikir balik betul ke apa yang Ann kata. Hanya Suka Boo Seungkwan . Dan nama Boo Seungkwan itu pun bergema dalam otak diorang .
" A-ann.. srs ke ? Boo Seungkwan ? " Lune pun gagap . Ann pula terkejut baru perasan yang dia terlepas cakap " eh bukan aku tak suka Seungkwan jangan fikir bukan bukan " kata Ann
YOU ARE READING
M E M O R Y [ ✓ ]
Fanfiction❝ 𝒅 𝒐 𝒏 '𝒕 𝒃 𝒆 𝒍 𝒊 𝒆 𝒗 𝒆 𝒕 𝒉 𝒆 𝒘 𝒐 𝒓 𝒍 𝒅 ❞ ❝ 𝒅 𝒐 𝒏 '𝒕 𝒃 𝒆 𝒍 𝒊 𝒆 𝒗 𝒆 𝒘 𝒉 𝒂 𝒕 𝒚 𝒐 𝒖 𝒔 𝒆 𝒆 ❞ ❝ 𝒊 𝒕 '𝒔 𝒇 𝒂 𝒌 𝒆 𝒍 𝒊 𝒌 𝒆 𝒉 𝒆 𝒍 𝒍 ❞ ❝ 𝒃 𝒖 𝒕 𝒊 𝒕 𝒇 𝒆 𝒆 𝒍 𝒓 𝒆 𝒂 𝒍 𝒕 𝒉 𝒐 𝒖 �...