Date ke Outing ? : Chapter 40

16 8 0
                                    

! Warning Short Chapter Hue ! [ Luen & Jihoon p.o.v paling banyak dalam chap ni- ]
_________________________________________

21 / 08 / 2020

7 : 01 a.m.

// Seventeen House //

Rumah Seventeen amatlah senyap pada pagi ini sehinggalah Joshua datang untuk menyelamatkan dunia- eh i mean datang untuk mengejutkan mereka dari mimpi indah mereka.

Jeongcheol yang tengah berpeluk dengan sesama sendiri dengan erat pun dipisahkan oleh Joshua- ehwah. Seungcheol yang sememangnya tidur di atas katil pun ditolak oleh Joshua dengan kuat . Manakala Jeonghan pula dibangunkan dengan menggoyangkan badannya dengan lembut- bukan macam cara Seungkwan pergi memekak kat sebelah telinga kau pastu nyanyi yo ladies pada waktu pagi pagi cenni- . Wah tabah la cheol .

Seungcheol pun bangun dari tidurnya , belakang dan kepalanya terasa sakit kerana terhantuk lantai yang keras macam batu- . Dia pun berdiri dan memandang Joshua dengan pandangan unt- i mean datar . " Tak guna punya Hong Jisoo ! " Kata Seungcheol dengan nama penuh Joshua- . Joshua pun hanya tersengih selepas Jeonghan yang dah bangun dari mimpi nya yang try nak tolak Seungkwan jatuh sungai- .

"Ehehehe bye~ " Joshua pun berlari terkedek-kedek keluar dari bilik Jeongcheol . Bahaya sia kalau Seungcheol buat gaya Flying Kick femes Seungkwan tu- . Joshua nak membuka pintu bilik 96 Liner bila sahaja nak pegang tombol pintu tu terus di buka oleh muka visual anak Wen , Wen JunHui dengan pakaian segak nya begitu juga Jeon Wonwoo yang tengah mengatur kan cermin mata nya .

Jihoon yang selalunya bangun lambat pun bangun , dia baru lepas keluar dari bilik mandi . Rambut dia basah kerana belum dikeringkan , towel Berwarna putih penutup bahagian bawahnya supaya selamat bagi readers sekalian-.

Kulit putih nya seperti susu Dutch lady- eh berserta otot otot , abs abs nya- woah wuji

" Woah Jihoon ! Awal bangun ! " Celah Seungcheol yang sudah mandi bersama Jeonghan yang sedang mengeringkan rambutnya tapi dia main lalu je , katanya nak pergi ambil Strawberry Milk kegemarannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" Woah Jihoon ! Awal bangun ! " Celah Seungcheol yang sudah mandi bersama Jeonghan yang sedang mengeringkan rambutnya tapi dia main lalu je , katanya nak pergi ambil Strawberry Milk kegemarannya .

Jihoon hanya mendiamkan diri dan mengambil satu baju t-shirt berwarna putih berlengan pendek lepas
Lepas tu mengambil seluar pendek berwarna hitam dan bersama satu jacket berwarna kelabu untuk tambah hiasan- eh yeke ?

Jihoon hanya mendiamkan diri dan mengambil satu baju t-shirt berwarna putih berlengan pendek lepas Lepas tu mengambil seluar pendek berwarna hitam dan bersama satu jacket berwarna kelabu untuk tambah hiasan- eh yeke ?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
M E M O R Y [ ✓ ]Where stories live. Discover now