Hejka!
Przepraszam za spóźnienie(kolejne). Przypominam, że prawa należą do Marvel'a i Sony. Bez przedłużania życzę Wam miłego czytania.Cała czwórka zatrzymuje się. Jakieś mechanizmy stawiają na jakimś podłożu kamienny kwadratowy blok(coś w czym jest forma nowej broni Thor'a).
- Zamierzasz przywalić Thanos'owi jakimś klocem? - mówi zdziwiony Scott.
- To nie jest kloc matole, to forma nowej broni. - mówi Loki.
- Ahaaaa. - mówi lekko zarumieniony Scott.
Clint z gigantycznym uśmiechem ledwo powstrzymywał śmiech, klepnął Scott'a w ramię.
Widząc wyraz twarzy Clint'a Scott pokazał mu język.
Kamera pokazuje teraz całą czwórkę, a nie formę.
- To nasz plan? Przywalić mu kaflem? - pyta zdziwiony Rocket.
- Ha, widzisz. - mówi Scott do Clint'a.
Clint przewraca oczami
- To tylko forma... na królewską broń. Miała być najlepsza w Asgardzie, być może zdolna nawet otworzyć Bifrost. - odpowiada Eitri.
- Uuuuuu, już nie mogę się doczekać! - mówi podekscytowana Shuri.
- Broń ta musi być na prawdę potężna skoro będzie mogła otworzyć Bifrost. - mówi zamyślony Tony.
- Już chcę tą broń. - mówi podekscytowany Thor.
- Ugh, kolejna broń dla tego idioty. - mówi zirytowany Loki.
- Ma jakąś nazwę? - pyta Thor.
- Stormbreaker. - odpowiada Eitri.
- Podoba mi się. - mówi wesoło Thor.
- Prosto i na temat. - mówi Rocket.
- A jak ją zrobimy? - pyta Thor.
- To jest bardzo dobre pytanie,
bo skoro gwiazda zgasła to jest
problem. - mówi fachowo Tony.- Trzeba będzie uruchomić kuźnię, obudzić serce konającej gwiazdy. - odpowiada Eitri.
- No to zapowiada się ciekawie. - mówi Natasha.
- Świstaku, odpalaj kapsułę. - mówi Thor.
Ekran zmienia się, pokazuje Tytana i stojący na nim statek strażników galaktyki.
- Tego się nie spodziewałam. - mówi zaskoczona Wanda.
- Teraz to na pewno będzie ciekawie. - mówi lekko podekscytowana Shuri.
Kamera pokazuje Quill'a z jakimś dziwnym żółtym urządzeniem w ręce.
- Co się stało z tą planetą? Oś odchylona o 8 stopni, grawitacja i bieguny totalnie pokiełbaszone. - mówi Quill.
- Quill nie jest jednak taki głupi jak się wydawał. - mówi bardziej do siebie Wanda.
- Mnie zastanawia co się stało z tą planetą. - mówi Vision.
Kamera przechodzi na Tony'ego. Gdzieś w tyle stoi Peter, a obok niego Mantis skacze i robi pajacyki w powietrzu.
- Xd, widać, że Mantis jest bardzo zainteresowana planem, który pewnie zaraz obmyśli Tony. - mówi rozbawiona Shuri.
- Jedno działa na naszą korzyść, to my czekamy na niego. To nasz atut. Dobra, mam plan, albo przynajmniej zalążek, jest prosty. Zwabimy go tu, przygwoździmy, weźmiemy co trzeba. Nie chcemy się z nim certolić, potrzebna nam tylko rękawica. - tłumaczy Tony.
CZYTASZ
Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Wojna Bez Granic"
HumorUWAGA BĘDĄ SPOILERY Avengers i wielu innych superbohaterów Marvel Studios, miesiąc przed wydarzeniami z Avengers Infinity War budzą się w tajemniczym pokoju w którym jest ogromny telewizor. Wszystko co działo się we wcześniejszych filmach Marvel Stu...