36. Złota Shuri i Iron Man.

1.1K 75 377
                                    

Hejka!

Zdążyłem!

Nie przedłużając, przypominam, że prawa do postaci i filmu posiadają Sony i Marvel Studios.

Życzę Wam miłego czytania.

- O cholera! Poleciała mu krew! Właśnie zraniłeś Thanos'a! - mówi zszokowana Shuri.

Na sali zapanowała cisza. Po chwili w całej sali wybuchła wrzawa.

- Nareszcie! Ktoś w końcu porządnie przydupił temu idiocie! - mówi ucieszony Loki.

- Gratuluję, Tony. To napewno nie było łatwe. Było za to bardzo efektowne. - mówi ucieszony Thor.

- Wow, po prostu wow. - mówi zszokowana Wanda.

- Haha, miałam rację. Pieprz się, Bruce. - mówi rozbawiona Shuri.

Bruce przewraca oczami.

- Nie mogę w to uwierzyć, Tony. Ty jak i technologia znacznie ewoluowaliście. - mówi zszokowany,a zarazem będący pod wrażeniem Bruce.

- Cholera, jak ja się cieszę, że Tony nie miał tej zbroji, gdy z nami walczył. - mówi Steve.

- Język! Masz całkowitą rację. - odpowiada Bucky.

Steve przewraca oczami.

- Panie Stark! Udało się Panu! Jako jedynemu! Hulk, Doktor Strange i Thor próbowali ale to Panu się udało! - mówi szybko podekscytowany Peter, po czym przytula się do Tony'ego.

- Brawo, Tony. - mówi Natasha, po czym jedną ręką obejmuje Tony'ego.

- Coś czuję, że dalej nie będzie tak kolorowo, to była tylko jedna akcja. - mówi Tony.

- Po prostu się zamknij, ciesz się chwilą i zrelaksuj się. - odpowiada Natasha.

Tony wzdycha ale nic nie mówi.

- Zdecydowanie uwielbiam Iron Man'a. - mówi Shuri.

- Chyba podpinam się pod to. - dodaje Wanda.

Tony szczerze uśmiecha się do nich.

Oby dwie lekko się rumienią.

- Wyglądają jak rodzina. - mówi Shuri, patrząc na Tony'ego, Natashę i Peter'a.

- Masz rację, słodko wyglądają. - potwierdza Wanda.

Nagle Shuri się coś przypomina.

- Skoro, w tej chwili, każdy jest ucieszony tym zranieniem Thanos'a, uznałam, że możemy dokończyć czytać listę moich ulubionych superbohaterów! - mówi rozbawiona Shuri.

- Serio, teraz?! - mówi zszokowany Scott.

- Tak, teraz. - odpowiada Shuri.

- Ugh, zawsze w najciekawszych momentach. - mówi Clint.

- 5 miejsce zajmuje...... Loki! Bycie Bogiem kłamstw, oszustw i psot byłoby ciekawe i zabawne. A poza tym zmiana kształtu w kogokolwiek to cudo. - mówi Shuri.

- Liczyłem na 1 miejsce, ale bycie w Top 5 też jest spoko. Najważniejsze, że jestem nad moim bratem. - mówi Loki.

- 4 miejsce zajmuje... Wanda/Scarlet Witch! Jest moją BFF, a poza tym uwielbiam magię i czerwień. Jest potężna i myślę, że mogłaby stanąć w walce z Thanos'em 1 na 1. - mówi Shuri.

- Awwwwww! Nie spodziewałam, się że będę tak wysoko. - mówi Wanda.

Wanda przytula Shuri.

Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Wojna Bez Granic"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz