28. Spongebob Kanciastoporty i Iron Man 2.

1.3K 80 42
                                    

Hejka!
Trochę mnie nie było, ale nie będę przedłużać. Przypominam, że prawa do postaci i filmu mają Sony i Marvel Studios.

Życzę Wam miłego czytania!

- Jakim cudem ten debil jest tak potężny?! - mówi zirytowana Shuri.

- Nie mam bladego pojęcia. - odpowiada Wanda.

Strange wytwarza magiczne, przypominające lawę sznury, które oplatają Rękawicę Nieskończoności. Przez nie Thanos nie może złożyć dłoni w pięść. Drugą ręką Thanos próbuje zdjąć/rozerwać, z rękawicy "sznury" ale nie udaje mu się.

- Dawaj Strange! - kibicuje Shuri.

- Magia jest taka fajna! - mówi podekscytowany Peter.

- No wiem, magia jest super. - potwierdza Shuri.

- Wiecie, że ja też umiem czarować? - pyta Scott.

- Oni mówią o prawdziwych czarach. - odpowiada Clint.

- To są prawdziwe czary! - odpowiada szybko Scott.

- Na pewno. - mówi sarkastycznie Clint.

- No to patrz i się ucz. - mówi Scott, po czym pokazuje sztuczki karciane pokazane w filmie "Ant-Man i Osa".

- To nie jest prawdziwa magia, ale musisz mnie tego nauczyć. - mówi Clint.

- Magik nie zdradza swoich sekretów. - odpowiada z uśmiechem Scott.

- No weź! Moje dzieci będą zachwycone! - mówi Clint.

- Ehhhh, zastanowię się. - mówi po chwili Scott.

- Jupi! Wiedziałem, że się zgodzisz. - mówi Clint.

Drax kopie Thanos'a w tył prawej nogi i trzyma ją, przez co Thanos upada na jedną nogę.

- To wygląda coraz lepiej. - stwierdza szczęśliwa Shuri.

Star-Lord rzuca pod prawą rękę Thanos'a minę grawitacyjną (tak mi się zdaje). Urządzenie to trzyma prawą rękę Thanos'a w bezruchu (Thanos nie może poruszyć tą ręką, bo urządzenie ją przytrzymuje/przyciąga).

- Muszę mieć coś takiego. - mówią w tym samym momencie Tony, Shuri i Peter.

- Ciekawe jak to działa i jak jest zbudowane. - mówi do siebie Tony.

Do akcji wskakuje też Spider-Man, przyczepia on trochę sieci do Thanos'a, ale nie puszcza on końcówek sieci, tylko ciągnie je i trzyma, tak żeby Thanos się nie wyrywał i jak najmniej ruszał. Przytrzymuje on Thanos'a od prawej strony. Jednak Thanos jest bardzo silny, ciągnie on Spider-Man'a. Spider-Man coraz bardziej ulega sile Thanos'a, ale na szczęście z pleców Spider-Man'a wychodzą cztery dodatkowe odnóża, które przytrzymują go w miejscu.

- Kocham ten nowy kostium. - mówi zauroczony Peter.

- Wy próbujecie przytrzymać Thanos'a w miejscu! Jeszcze nikomu się nie udało tak długo utrzymać Thanos'a w szachu. To może Wam się udać! - mówi podekscytowana, a zarazem zaciekawiona Shuri.

Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Wojna Bez Granic"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz