6. Język!

2.3K 115 201
                                    

Hejka!

Pewnie nie spodziewaliście się mnie już dzisiaj, ale oto wracam z kolejnym rozdziałem.

Przypominam tylko o tym, że do postaci i filmu prawa mają Sony i Marvel Studios, a filmik z medii jest z kanału "Apa Danito", ja dodaję swoje i oczywiście mój jest Percy.

Bez zbędnego przedłużania.

Życzę Wam miłego czytania.

- PETER! - wrzeszczy Tony.

- Panie Stark, ale ja... - próbuje tłumaczyć swoją przyszłą wersję Peter, ale nie ma mocnych na wkurzonego Tony'ego Stark'a.

- Nawet nie mów, że Twoja wersja z przyszłości, lub ty przemyśleliście to, nie mieliście na to czasu. Chcesz, żebym dostał przez ciebie więcej siwych włosów?! To jest niebezpieczne, powinieneś być na wycieczce! - krzyczy szybko przerażony tym wszystkim Tony.

- Panie Stark, ja tylko chcę Panu pomóc! Plus filmu nie zmienimy. - mówi spokojnie, lekko poddenerwowany Peter.

- Choć raz mógłbyś zrobić to, co mówię. - mówi już bardziej spokojnie, ale z wyrzutami Tony.

- Dobrze Pan wie, że robię, to co muszę. - mówi Peter z małym uśmiechem, ciesząc się, że tak szybko rozeszło się to po kościach.

- Zamknij się. - wzdycha Tony, nie mogąc się długo złościć na tego kochanego dzieciaka, a zarazem mając naprawdę złe przeczucia...

Kamera pokazuje, że pączek odleciał już bardzo daleko.

Ekran zmienia się, i pokazuje Bruce'a, który podnosi telefon z klapką z ziemi.

Natomiast Wong otwiera portal.

- A Ty dokąd? - pyta zdziwiony Bruce.

- Zabrali Kryształ Czasu, Sanctum zostało bez ochrony, jakiś pomysł? - odpowiada pytaniem Wong.

- Telefon do przyjaciela. - odpowiada z nadzieją w głosie Bruce.

- Ja jestem Hubert Urbański i witam Was w "Milionerach", gracz ma 3 koła ratunkowe: pytanie do publiczności, pół na pół i telefon do przyjaciela. - mówi jak najbardziej reprezentacyjnym głosem Scott.

Większość sali zaczyna się śmiać.

- Kim jest Hubert Urbański? - pyta zaciekawiony Thor.

Steve i Bucky też chcieli o to zapytać, ale na ich szczęście Thor ich uratował.

- Pokaże Ci po filmie. - odpowiada przez śmiechu Tony.

- A Ty Loki wiesz kto to jest Hubert Urbański? - dopytuje nagle zaciekawiony Tony.

- Tak, bywałem na różnych planetach i w różnych miejscach, więc wiem o niektórych rzeczach lub osobach, które są na Ziemi. - odpowiada tajemniczo Loki.

Wong zamyka portal. Bruce wybiera numer i dzwoni do Steve'a.

Nagle ekran pokazuje kosmos. W tle pojawia się muzyka (ta piosenka jest w mediach), a wraz z nią jakiś statek.

- Czemu kosmici słuchają Ziemskich piosenek z lat siedemdziesiątych? - pyta Pater któregoś z bogów.

- Nie mam pojęcia Synu Tony'ego. - odpowiada zakłopotany Thor.

- Zamknij się Thor! Coś chyba o nich słyszałem. Byli przestępcami, teraz czasami kradną, ale zazwyczaj jednak pomagają ludziom. Uratowali Xandar, gdy Ronan Oskarżyciel miał Kamień Mocy. Słyszałem też, że słuchają dziwnej muzyki więc domyślam się, że to najprawdopodobniej oni. - zastanawia się na głos Loki.

Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Wojna Bez Granic"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz