Hejka!
Przypominam, że prawa do postaci należą do Marvel Studios i Sony.
Życzę Wam miłego czytania.- Cholera. - mówi Shuri.
- Czyli jednak będzie walka pomiędzy strażnikami galaktyki, a team'em irondad and spiderson. - mówi zawiedziona, a zarazem lekko podekscytowana Natasha. Podekscytowana ze względu na to, że ta walka może być ciekawa.
- Czemu uważasz, że to akurat oni? - pyta ciekawy, a zarazem lekko poddenerwowany Scott.
- Wiem, że to oni. Wiem to stąd, że podczas rozmowy Quill'a z Gamorą na ich statku... - odpowiada Natasha.
- Wtedy co Drax był "niewidzialny". - stwierdza z rozbawieniem Thor.
- Tak, wtedy. Właśnie podczas tej rozmowy Quill próbując rozluźnić atmosferę mówił o granatach. - dokańcza Natasha.
- Jeśli skrzywdzą Peter'a to zabije ich wszystkich. - mówi zły Tony.
Natasha i Peter obejmują go lekko jednym ramieniem, na ten gest uspokaja się trochę. Tony posyła im lekki uśmiech.
Granat wybucha. Odpycha całą trójkę w trzy inne strony. Przychodzą Strażnicy Galaktyki.
- Miałaś rację. - mówi pod wrażeniem Scott.
- Ja zawsze mam racje. - dodaje uśmiechnięta Natasha.
- Thanosie! - krzyczy Drax.
- O.M.T. To jest gigantyczne nieporozumienie. - mówi Wanda.
- Lepiej, żebyście się nie pozabijali. - dodaje Vision.
Strange wstaje z ziemi. Drax rzuca w niego dwoma nożami.
- Strange, znasz zaklęcie Protego? - pyta przestraszona Shuri.
- Nie ma czegoś takiego jak Protego. Nie używamy zaklęć z Harry'ego Potter'a. Ale jest zaklęcie tarczy. - odpowiada Strange.
- Uff, to dobrze. - mówi Shuri.
- Uwielbiam Harry'ego Potter'a. Czytałaś książki? - pyta podekscytowany Peter.
- Tak, każdą po cztery razy. - odpowiada dumnie Shuri.
- Ja przeczytałem, każdą siedem
razy. - mówi dumnie Peter.- Dobry jesteś. - mówi z podziwem Shuri.
- Ja przeczytałam, każdą część dziewięć razy. - dodaje dumna z siebie Wanda.
- Ludzie, później założycie klub Potterheadów. Teraz oglądajmy film. - mówi szybko Tony.
- Ja też muszę się pochwalić, że całą serię, tak jak Peter przeczytałem siedem razy. - dodaje dumnie Iron Percy.
- Jesteście naprawdę dobrzy, ale nikt nie przebije jednej osoby w tym pokoju. - mówi ignorując słowa Tony'ego Peter.
- Kogo? - pyta ciekawie cała trójka.
- Peter, nawet mi się nie waż. - mówi surowo Tony.
Peter uśmiecha się szeroko do Tony'ego.
- Nikt nie przebije Pana Stark'a. Od kiedy zmusiłem go do przeczytania pierwszej książki wkręcił się tak, że całą serię przeczytał już z piętnaście razy. - mówi Peter z ogromnym bananem na twarzy.
Wszyscy, którzy wiedzieli kto to jest Harry Potter, a wzwłaszcza Wandzie i Shuri opadły szczęki.
- Czy ktoś mi wytłumaczy kto to jest Harry Potter? - pyta zaciekawiony Steve.
CZYTASZ
Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Wojna Bez Granic"
HumorUWAGA BĘDĄ SPOILERY Avengers i wielu innych superbohaterów Marvel Studios, miesiąc przed wydarzeniami z Avengers Infinity War budzą się w tajemniczym pokoju w którym jest ogromny telewizor. Wszystko co działo się we wcześniejszych filmach Marvel Stu...