Hejka!
Sorry! Znowu długo mnie nie było.
Ale teraz nie będę przedłużać. Przypominam, że prawa do postaci i filmu mają Sony i Marvel Studios. Życzę Wam miłego czytania!Przez wybuch bomby Thanos przewraca się.
- Nie pozwól, żeby zacisnął pięść. - mówi Strange do peleryny.
Shuri powiększają się oczy.
- No właśnie! Wszystko się dzieje gdy Thanos zaciska pięść. - mówi Shuri.
- Więc najlepszym sposobem jest to, żeby nie pozwolić, aby pięść się zacisnęła. - dodaje Peter.
- Dobry pomysł Strange. - mówi Shuri.
Thanos podnosi się, peleryna zawija się na jego rękawicy. Thanos szarpie pelerynę, próbuje ją z siebie zerwać.
- Jest jeden dziura w tym planie. - mówi Natasha.
- Thanos jest bardzo silny. - dokańcza Tony.
- Przynajmniej da nam to chwilę na atak. - stwierdza Strange.
Tony mówi coś pod nosem.
- Nie lubisz go. - stwierdza Natasha.
- Ani trochę. - odpowiada Tony.
- Zaczynam go lubić. - mówi złośliwie Natasha.
Tony pokazuje jej język.
Doktor Strange tworzy portal, z niego wyskakuje Spider-Man, który uderza Thanos'a prosto w głowę.
- Czary Mary! - krzyczy Spider-Man, po czym wpada w inny portal.
- To było genialne! - mówi Shuri.
Spider-Man wyskakuje z innego portalu i kopie Thanos'a w brzuch.
- I jeszcze raz! - krzyczy Spider-Man, po czym wpada do innego, innego portalu.
- Jesteś naprawdę dobry. - stwierdza Clint.
Spider-Man wyskakuje z kolejnego portalu i znów kopie Thanos'a w twarz.
- W twarz z półobrotu! - krzyczy Spider-Man, po czym wskakuje do kolejnego portalu.
- Ha, ha, ha, to wygląda naprawdę zabawnie. - mówi rozbawiony Scott.
- Peter, jesteś Chuck'iem Norris'em! - mówi rozbawiona Shuri.
- O nie! Odkryłaś moją ukrytą tożsamość! - odpowiada żartobliwie Peter.
Peter i Shuri zaczynają się śmiać.
Gdy skończyli się śmiać film się odtworzył.
Spider-Man wyskoczył z kolejnego portalu.
- Czary z wysk... - powiedział Peter.
Thanos złapał Spider-Man'a i przycisnął go do ziemi, po czym rzucił nim w Doktora Strange'a. Strange i Spider-Man uderzyli o ziemię.
- Cholera. - mówią w tym samym czasie Tony i Shuri.
- Dajesz mi siwe włosy, dzieciaku. - mówi Tony
- Nie moja wina, że jesteś stary. - odpowiada złośliwie Peter.
Natasha przybija piątkę z Peter'em.
- Ha, ha, ha, bardzo zabawne. Tak czy siak dla nas obu będzie lepiej jeśli wstaniesz i nic sobie nie zrobisz. Bo inaczej Twoja Ciocia Hottie zabije mnie i Ciebie.- mówi trochę przestraszony Tony.
CZYTASZ
Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Wojna Bez Granic"
ComédieUWAGA BĘDĄ SPOILERY Avengers i wielu innych superbohaterów Marvel Studios, miesiąc przed wydarzeniami z Avengers Infinity War budzą się w tajemniczym pokoju w którym jest ogromny telewizor. Wszystko co działo się we wcześniejszych filmach Marvel Stu...