25. Trójka dzieci i jeden staruszek.

1.3K 84 26
                                    

Hejka!
Z lekkim opóźnieniem o kilka dni ale rozdział jest. Przypominam, że prawa do postaci i filmu należą do Marvel'a i Sony. Życzę Wam miłego czytania.

- Cholera! - mówi Tony.

- Niech to szlag! Ale uwaliłeś Strange. - mówi Shuri.

- Najwyraźniej tak miało być, skoro widziałem naszą jedyną wygraną to znaczy, że muszę zrobić wszystko tak samo jak widziałem w tej jedynej szansie. - tłumaczy zirytowany Strange.

- Strange ma rację, na szczęście teraz będziemy się przygotowywać wcześniej, więc pewnie szans na naszą wygraną będzie o wiele więcej. - mówi Vision.

Thanos patrzy w górę. Na Thanos'a spada jakiś olbrzymi blok, kamera zmienia miejsce, pokazuje ona, że Iron Mam pcha ten blok na Thanos'a.

- Dajesz Panie Stark! - krzyczy podekscytowany Peter.

Zanim blok zdążył uderzyć Thanos'a widać było fioletowe światło dochodzące z rękawicy. Blok uderza o ziemię, jest taki duży, że pod nim nie widać Thanos'a. Bucha pył.

- Nieźle, niestety Thanos jest zbyt Thanos'em, żeby od razu przegrać. - mówi Shuri.

- Niestety. - mówi Wanda.

- No i z głowy Quill. - mówi Tony.

- Tak, udało nam się go porządnie wkurzyć. - odpowiada Quill.

- Ty to zachowujesz się jak dziecko, nawet w tak ważnym momencie. - wzdycha Natasha.

- No wiesz, ktoś zawsze musi podnosić wszystkich na duchu. - mówi z uśmiechem Tony.

- Jesteś idiotą. - odpowiada Natasha.

- Nie, jestem Twoim przyjacielem idiotą. - dodaje Tony.

Natashy zrobiło się ciepło na sercu.

- Tak, masz rację. - potwierdza z uśmiechem Natasha.

- Awwwwwwww, to było słodkie Panie Stark. - mówi Peter.

- To nie było ani trochę słodkie. - odpowiada Tony.

- To było bardzo słodkie i miłe. - mówi dalej z uśmiechem Peter.

- Ja nie jestem miły. - mówi poważnie Tony.

Peter krótko się śmieje.

- Jest Pan bardzo zabawny Panie Stark. - mówi rozbawiony Peter.

- Lepiej się przymknij młody, bo nie dostaniesz prezentu na urodziny. - mówi stanowczo Tony.

- Nie odważy się Pan. - mówi lekko przestraszony Peter.

- Założysz się? - pyta rozbawiony Tony.

- Dobrze już dobrze, już Pan'a zostawiam w spokoju. - mówi szybko Peter.

- A co dostanę na urodziny? - po chwili pyta słodko Peter.

- Dowiesz się w swoim czasie młody. - mówi z uśmiechem Tony.

- No weź, teraz będę się nad tym przez cały czas zastanawiać. - mówi zdesperowany Peter.

- Nie ma mowy, to będzie może nawet lepsze niż w zeszłym roku. - odpowiada wyszczerzony Tony.

- Jeszcze lepsze?! Tak się nie da! To
go mi dałeś w zeszłym roku było
niesamowite! - mówi podekscytowany Peter.

- Co dostałeś w zeszłym roku? - pyta zaciekawiona Shuri.

Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Wojna Bez Granic"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz