19. Dementorzy istnieją!?

1.5K 88 45
                                    

Hejka!
Zdążyłem!
Prawa do postaci należą do Marvel'a i Sony.
Życzę Wam miłego czytania.

W całej sali zapanowała martwa cisza.

- Nie, nie, nie! To nie może być prawda! - po chwili krzyczy przestraszona Wanda.

- Jasna cholera! - krzyczy Shuri.

- Jednak w filmach jest coś prawdziwego. - mówi nerwowo, próbując rozrzedzić atmosferę Peter.

- Proszę, niech Tony nie robi nic głupiego. - myśli poddenerwowana Natasha.

- Ugh, czemu zawsze nas to musi spotykać? - mówi Bucky o sobie i Capie.

- 1 szansa na 14 milionów, to prawie niemożliwe. - mówi histerycznie Tony.

- Przyjaciele, musimy wierzyć w wygraną. - mówi pewny siebie tylko z lekkim wachaniem w głosie Steve.

- No właśnie, nic jeszcze nie jest przesądzone. - mówi stanowczo Thor.

- Trzeba wymyślić dobry plan. - mówi Tony już się nad jakimś zastanawiając.

- Lepiej, żeby nikt więcej nie zginął. - po chwili dodaje bardzo cicho Tony, po czym mocno obejmuje jednym ramieniem Peter'a, a drugim lekko obejmuje Natashę.

Gdy wszyscy w miarę się uspokoili film się odtworzył.

Ekran pokazuje fioletową planetę. Kamera przenosi się, widzimy jakieś fioletowe pasy gruntu, a pomiędzy nimi pasy wody, jest lekka fioletowa mgła, po prawej stronie jest jakaś góra. Na jednym z pasów gruntu pojawia się portal, przez portal przechodzą Gamora i Thanos.

- Czyli ta planeta to pewnie Vormir. - mówi zdecydowanie Natasha.

Na ekranie pojawia się napis:
VORMIR

- Ha, wiedziałam. - mówi zwycięsko Natasha.

- Oby ten kamień tam był, dla dobra Twojej siostry. - mówi Thanos.

- Jak on może krzywdzić własną córkę!? - mówi wkurzona Wanda.

- W sumie to Gamora mogła podać inną planetę, bo Nebula zwiała Thanos'owi. - mówi Tony.

Thanos i Gamora wchodzą na górę, gdy przechodzą jakimś przejściemm pojawia się postać podobna do dementora.

- Witaj Thanosie... - mówi Dementor.

- Dementorzy istnieją!? - krzyczy zdziwiony Peter.

- Dementorzy zawsze mnie przerażali jak byłam młodsza. - mówi Wanda.

- To raczej nie jest Dementor, co najwyżej jakaś podróbka. - mówi Tony.

- Czemu tak uważasz? - pyta Shuri.

- Ponieważ ten mówi, a Dementorzy nie mówią. - odpowiada Tony.

- No tak, zapomniałam, za bardzo skupiłam się na tym, że wygląda jak Dementor. - mówi Shuri po czym robi facepalm'a.

- To w takim razie, co to jest? - pyta zdezorientowany Peter.

- Nie wiem, oglądajmy. - odpowiada Tony.

- synu Alarsa, Gamoro, córko Thanos'a. - kontynuuje Dementor.

- Czyli jest jeszcze wszech wiedzący, super. - mówi sarkastycznie Scott.

- Znasz nas? - pyta Thanos.

- Wszech wiedza to moja klątwa. - odpowiada Dementor.

Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Wojna Bez Granic"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz