Hejka!
Jeszcze nie umarłem. Wiem, że długo mnie nie było, więc rozdział jest dwa razy dłuższy niż normalnie (dla tych co widzieli mój wpis to jest ta niespodzianka🎉).
Nie przedłużając, przypominam, że prawa do postaci i filmu posiadają Sony i Marvel Studios.
Życzę Wam miłego czytania.
- Co sądzisz o relacji miłosnej pomiędzy Twoim tatą Tony'm, a Natashą? - pyta Vision'a Shuri.
Vision przez chwilę patrzy na nią dziwnie sprawdzając czy pyta na poważnie, po czym nagle wybucha głośnym, niekontrolowanym śmiechem.
- Hahahahahahahaha! - śmieje się Vision.
- O co ci chodzi?! Pytam na poważnie! - oburza się Shuri.
Vision śmieje się jeszcze przez chwilę, gdy udaje mu się uspokoić mówi z uśmiechem:
- Wy chyba nic nie rozumiecie. Tat...eeee...to znaczy Pan Sta...
Tony od razu słyszy słowo Pan Stark.
- Nawet nie próbuj dokończyć tego zdania, bo Cię przeprogramuje tak, że nie będziesz wiedział co znaczy słowo "Pan". - przerywa mu Tony.
Vision przewraca oczami.
- Ugh. Zaraz wyrośnie mi tu drugi Peter. - mamrocze Tony.
Natasha słysząc to ledwo powstrzymuje śmiech.
- No więc tak jak mówiłem, Tony (Vision bardzo głośno podkreśla to słowa, na co Tony przewraca oczami) i Natasha są bardzo, ale to bardzo dobrymi przyjaciółmi. Znają się długo, poznali się oni jakiś rok przed rozpoczęciem inicjatywy "Avengers". Natasha pomogła Tony'emu w jakiejś sprawie, tylko tyle wiem. Tony i Natasha nic mi o tym nie mówili, a reszta akt jest dla mnie niedostępna lub została usunięta. - opowiada Vision.
- Ale czy Ty nie widzisz jak oni na siebie patrzą?! - mówi Shuri (nie wspominając o tym, że wcześniej prawie powiedział na Tony'ego "tata").
- Nie wiem o co Ci chodzi, a poza tym Tony jest narzeczonym Panny Potts. - mówi Vision.
- No to chociaż czy domyślasz się w czym Natasha pomagała Tony'emu? - pyta Shuri.
- Myślę, że mogło to być związane ze Stark Expo oraz atakiem Whiplash'a i Hammer'a. - odpowiada Vision.
Shuri kiwa głową.
- Dzięki Vision. - mówi zamyślona Shuri.
- Nie ma za co, dawno się tak nie śmiałem. - mówi rozbawiony Vision.
Shuri prycha.
- Mówiłam Ci, że to nic Ci nie da, więc powiem tylko: Ha, a nie mówiła? - mówi rozbawiona Wanda.
- Nie było to bezowocne, wiemy już, że Natasha uratowała tyłek Tony'ego rok przed Avengers, a to jest coś. - odpowiada uśmiechnięta Shuri.
Wanda przewraca oczami.
- W końcu pokażę wszystkim, że mam rację, niestety to nie jest jeszcze ten moment. - myśli Shuri.
- Gdybym mogła życzyłabym sobie obejrzenia tej sytuacji, która wydarzyła się przed Avengers. - mówi do siebie Shuri.
- Twe życzenie jest dla mnie rozkazem. - mówi tajemniczy głos.
- Co do cholery!? Kto to powiedział?! - mówi trochę przestraszona Shuri.
Jednak nie była już w sali kinowej. Shuri nagle znalazła się na samym środku toru wyścigowego w Monaco w 2009 roku podczas wyścigu z Tony'm Stark'iem.
CZYTASZ
Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Wojna Bez Granic"
HumorUWAGA BĘDĄ SPOILERY Avengers i wielu innych superbohaterów Marvel Studios, miesiąc przed wydarzeniami z Avengers Infinity War budzą się w tajemniczym pokoju w którym jest ogromny telewizor. Wszystko co działo się we wcześniejszych filmach Marvel Stu...