30. Jagódka, Iron Family i zakład.

1.3K 75 79
                                    

Hejka!
Znowu trochę mnie nie było.

Nie przedłużając, przypominam, że prawa do postaci i filmu posiadają Sony i Marvel Studios.

Życzę Wam miłego czytania.

- Co? - pyta niedowierzając zdezorientowany Quill.

- Wziął ją na Vormir, wrócił z kryształem duszy, ale bez niej. - odpowiada smutno Nebula.

- Quill, uspokój się. - mówi jak najspokojniej zdenerwowany Tony.

Maska Tony'ego zanika.

Quill powoli odwraca się w stronę Thanos'a.

- Okej Quill, tylko spokojnie, rozumiesz? Słyszysz mnie? Nie rób tego. Zostaw go. Prawie zdjęliśmy rękawicę! - mówi szybko zdenerwowany Tony. Tony i Peter nadal próbują ściągnąć rękawicę.

- Ona kłamie, tak? - pyta zdenerwowany Quill.

- Ej, tłuku! Nie zrobiłeś tego, co!? - pyta wkurzony Quill.

- Nie. - mówi cicho, przerażona Shuri.

- Nie! Nie! Nie! Nawet się nie waż tego zdupić Quill! - krzyczy coraz bardziej zdenerwowany Tony.

- Muuusiaaałeeem. - odpowiada słabym głosem Thanos.

- Nie, wcale nie. To nieprawda. Nie! - krzyczy wkurzony, a zarazem załamany Quill. Quill ma zaszklone oczy.

Quill zaczyna uderzać Thanos'a w twarz, jednym ze swoich pistoletów galaktycznych.

- To niemożliwe! - krzyczy Quill.

- Cholera! - krzyczy Tony.

- Zabije idiotę. - mówi Shuri.

- Spokojnie, może Quill jeszcze nie popsuł, aż tak bardzo. - mówi jak najspokojniej Mrożonka.

Natasha prycha i mamrocze coś o idiotach wyglądających jak Kopciuszek.

Mantis siedząca na Thanos'ie ledwo się utrzymuje.

Tony'emu formuje się maska.

Iron Man odchodzi od rękawicy, po czym łapie i odciąga Quill'a.

- Quill! Quill! Przestań już! Dosyć!
Koniec! - krzyczy wkurzony Tony.

- Nie! - krzyczy w tym czasie, próbujący się wyrwać Quill.

Spider-Man jest coraz bliżej zdjęcia rękawicy.

- Schodzi! Schodzi! Mam ją! Mam ją! Mam ją! - krzyczy uradowany Spider-Man.

Widać nadgarstek Thanos'a i dolny kawałek dłoni.

Nagle oczy Thanos'a przestają być białe/szare, oczy Thanos'a wracają do zwykłego, zielonego koloru. Mantis traci kontrolę. Thanos wali mocno z główki Mantis w brzuch. Thanos w ostatniej chwili łapie palcami rękawicę.

Spider-Man upada do tyłu. Thanos jednym szybkim ruchem wyrzuca Mantis daleko w powietrze.

Cała sala patrzy na to z niedowierzaniem, załamaniem i wściekłością.

Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Wojna Bez Granic"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz