Hejka!
Trochę mnie nie było, rozdział miał pojawić się wczoraj ale uznałem, że po pierwszym dniu szkoły będzie on o wiele bardziej pocieszający. Zalecam Wam sprawdzić czy przeczytaliście rozdział nr. 28, ponieważ wtedy wstawiłem też rozdział Chadwick Boseman, więc niektórym mogły się zlać w jedno, przez co nie przeczytali rozdziału nr. 28. A dla tego rozdziału tamten rozdział jest dość ważny (zwłaszcza jego końcówka). Nie przedłużając, przypominam, że prawa do postaci i filmu mają Sony i Marvel Studios.
Życzę Wam miłego czytania.
- Tego się nie spodziewałeś, Tony. - mówi przez śmiech Natasha.
Rhodey też zaczyna się śmiać.
Tony nadal siedzi zdziwiony i zaskoczony, nic nie mówiąc.
Peter siedzi dumny z siebie.
Reszta osób w sali jest zaciekawiona o co chodzi.
- Eeeeeee, z czego się śmiejecie? - pyta po chwili zaciekawiona Shuri.
- Wy naprawdę nie wiecie? Żadne z
Was? - pyta zaskoczona Natasha.- Eeee, no nie. - odpowiada najwyraźniej za wszystkich Clint.
- Młody po prostu sprzeciwił się Stark'owi, co w tym tak zabawnego i zadziwiającego? - pyta Scott.
Rhodey patrząc na twarz Tony'ego po prostu nie mógł przestać się śmiać.
- Stary, nie udław się. - mówi przewracając oczami Sam.
- To zadziwiające, że żadne z Was nie wie o co tu chodzi. Myślałam, że chociaż klasyczni Avengersi będą wiedzieć o co chodzi, znacie go już dość długo. Oprócz Thor'a, Thor nie jest często na ziemi, więc on jest usprawiedliwiony, noi Loki, ale on był bardzo krótko na ziemi, więc to było od razu oczywiste, że ta dwójka ma prawo nie wiedzieć. - mówi po opanowaniu się Natasha.
- No to oświeć nas. - mówi zaciekawiona Wanda.
- Peter zacytował Tony'ego. Wszystko rozpoczęło się rok przed rozpoczęciem inicjatywy Avengers i atakiem na Nowy Jork. Po pewnej "akcji", w której brał udział Tony, rząd dowiedział, się że Tony buduje sobie więcej zbroji, więc Rząd uznał, że Tony powinien oddać zbroję. Rozmowa ta odbyła się na jakimś spotkaniu, na którym Tony dokładnie powiedział te słowa co Peter. Peter trochę to skrócił, bo pełna wersja (pełny cytat na samym końcu rozdziału), którą powiedział Tony, była dłuższa i... trochę nieprzyzwoita. To jest najbardziej skrócona wersja jaką mogłam Wam powiedzieć. - tłumaczy Natasha.
Wszyscy byli zszokowani. Nikt nie wiedział, że rząd chciał zabrać Tony'emu zbroję. W głowie wielu osób pojawiło się jedno pytanie:
- Jak mało wiemy o Tony'm Stark'u?
Widząc ich zdziwione twarze Rhodey się ogarnął.
- Trochę się cieszę, że tak potoczyły się wydarzenia. Myśleliście, że jak powstał War Machine? - mówi Rhodey.
- Muszę zobaczyć nagranie z tego spotkania. - mówi z uśmiechem szybko Shuri.
- A mając na myśli "akcje" związaną z Tony'm masz na myśli Monaco? - dodaje po chwili pytanie Shuri.
- Tak, właśnie o Monaco mi chodziło. - odpowiada Natasha.
- To było genialne! Widziałam z tego nagrania, ta walizka! Cudo! - mówi zafascynowana Shuri.
- No, muszę przyznać, że to z walizką było bardzo efektowne. - mówi Natasha.
Tony w końcu ogarnął się ze zdziwienia.
CZYTASZ
Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Wojna Bez Granic"
UmorismoUWAGA BĘDĄ SPOILERY Avengers i wielu innych superbohaterów Marvel Studios, miesiąc przed wydarzeniami z Avengers Infinity War budzą się w tajemniczym pokoju w którym jest ogromny telewizor. Wszystko co działo się we wcześniejszych filmach Marvel Stu...