"Doğa, itiraz istemiyorum. Bugün akşam bizimle Pub'a geliyorsun! Eğlenmemiz gereken konular var," diyerek telefonu ağzına soktuğunu düşündüğüm en yakın arkadaşıma baktım. Görüntülü konuşuyorduk ve dakikalardır ekrana hönkürerek beni akşam Pub'a gitmeye ikna etmek için uğraşıyordu.
Pub'a... Hani şu Erim'in çalıştığı yer olan Pub.
"Sude... Telefondan uzaklaş önce," dediğimde kaşlarını çattı. Ardından söyleyeceğim şeyi bile dinlemeden, "Geliyorsun, Doğa. O kadar," deyip telefonu yüzüme kapattı.
Oturduğum yerde öylece kalıp kapanmış telefon ekranına saf saf bakarken, Instagramdan gelen bildirimi görüp telefona yaklaştım.
Erim, uzun zaman sonra fotoğraf paylaşmıştı. Takip ettiğim fake hesabıma gelen bu bildirimi okuduktan sonra gözlerimden kalp fışkırdığına yemin edebilirdim.
Hızlıca asıl hesabımdan o hesaba geçip attığı fotoğrafa baktım. Ağzımın suyunun aktığını hissedebiliyordum. Gerçekten, fazla iyiydi.
321 beğeni, 3 yorum
erimgurgen Ela Katran kadrajından
elakatran bebeğim misin
yelizgurgen Kuzularım benim
1 yanıt:
+erimgurgen anne fotoğrafta sadece ben varım
Annesinin yazdığı ve annesine verdiği cevaba gülmeden edemedim. Ama Ela, moralimi bozmuştu. Hem fotoğraf bir ev ortamında çekilmişti hem de Ela çekmişti. Üstelik yorumunu okuduğumda istemsiz boynumun kasıldığını fark ettim.
Acaba düşündüğüm, anımsadığım kız mıydı Ela? Aşırı merak etsem de, o an tek yaptığım mesajlara girip Erim'e yazmak oldu.
Doğa: Umarım Pub, bugün çok dolu değildir
Erim Gürgen: Şu an çok değil
Erim Gürgen: Ama akşama rezervasyon var baya
Erim Gürgen: Ne oldu?
Doğa: Bugün orada olacağız
Erim Gürgen: -ız?
Doğa: Arkadaşımla
Doğa: Umarım yer buluruz
Erim Gürgen: Her türlü yer bulurlar, emin ol
Doğa: Sen olmayacak mısın?
Erim Gürgen: Bugün işim tezgah arkasında alkol dağıtmak değil
Erim Gürgen: Sahneyi ağlatmak
×
instagram: vaencifl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEHLİKÂ | texting
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Erim Gürgen: Baksana, Erim Gürgen: Kim olduğunu bilmek istiyorum artık Doğa: Şu an değil Erim Gürgen: Ne zaman? Doğa: Hazır hissettiğim zaman Erim Gürgen: Sıkılmaya başladım Erim Gürgen: Bu anonim mesaj olayı ilk kez başıma gelmiyor Eri...