Haydi haydi. Okuyun. Veda konuşmamızı en sonda yapacağım.
Öyleyse Mehlikâ için son kez;
Keyifli okumalar, dostlarım.
bölüm şarkıları;
🎶 Alifiru - Kurban Olayım
🎶 Ankaralı İbocan - Atım Arap
🎶 Tarık Mengüç - Şakşuka
🎶 Ya El Yelil (Mezdeke)
🎶 İzzet Yıldızhan - Delilo
×
"Aşkımı kime nasıl anlatayım ben?
Kendimi kuyulara mı sarkıtayım?
Bir dalına bir orman sunarım,
Seni verene kurban olayım..."Kulağıma dolan şarkıyla gelin ve damadın odası olarak nitelendirilen odada oturduğum büyük ve rahat koltukta bir sağa bir sola salınmaya başlamıştım. Üzerimdeki gelinliğin vermiş olduğu rahatlık bile içime normalden daha fazla rahatlatıyordu. Çok heyecanlıydım. Heyecanım o kadar fazlaydı ki sabahtan beri tek tük konuşuyordum.
Aynaya ne zaman baksam yanaklarımın yapmış olduğum makyajdan değil de gerçekten kendi kırmızılığını fark ettikçe bana bu duyguları yaşattığı için, beni bu kadar mutlu ettiği için Erim'e minnettardım.
4 yıl. Koskoca 4 yılımızı devirmiştik.
İlk hissim, ilk gözüm olduğu doğruydu; o 19 yaşımın mimarı, ben ise 20 yaşının mimarıydım. Birbirimizi temelini bozmadan inşa etmiştik. Şimdi ben oldum 24, o ise 25.
İlişkimizin ilk başları, Erim'in 20 yaşının sonlarına doğru yaşadığı kaza sonucu ayaklarında büyük bir his kaybı olmuş ve tam iki yılını bu engeli yenmek için yaşamıştı. Yendi de. Bir yılın sonunda eskisi gibi atak olamasa da 2021'nin Ekim ayında tam olarak yürümeye başlamıştı. Şimdi mi? Doğru. Merak ediyorsunuz. Erim, şimdi ilk tanıdığınız güzel kalpli, hâlâ aynı mükemmellikte ki insan. Önüne düşen engeli kaldırdıktan kısa bir süre sonra ailesinin ısrarı sonucu aile şirketini babasından devraldı. Şimdi ise Türkiye'nin en iyi tekstil şirketinin başında yer alıyor. Erim Gürgen, ismini en iyi şekilde temsil ediyor. Benim kocam olan. Hani şu Pub'da görüp hatırladığım çocukluğum.
Çok konuştum değil mi? Ama bu 6 yıl dile kolay gelse de kalbe bir o kadar dolu doluydu. Bilmenizi isterim ki; şahit olduğunuz her şey, gerçekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEHLİKÂ | texting
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Erim Gürgen: Baksana, Erim Gürgen: Kim olduğunu bilmek istiyorum artık Doğa: Şu an değil Erim Gürgen: Ne zaman? Doğa: Hazır hissettiğim zaman Erim Gürgen: Sıkılmaya başladım Erim Gürgen: Bu anonim mesaj olayı ilk kez başıma gelmiyor Eri...