Gelmişiz 32. Bölüme... Ama oy ve yorumlar çok çok az. Bu durum beni bir hâyli üzüyor...
Hemen sol alt köşedeki yıldıza basar ve yorum bırakırsanız çok seviniriim! ❤️
Keyifli okumalar, dostlarım!
×
“Başım,” derken parmaklarını şakaklarına koyup ovan Sude'ye döndü bakışlarım. “İnanılmaz ağrıyor,”
Güldüm. Biz de içmiştik ama ne Alper ne de Sude kadar sarhoş olmamıştık. Gerçi ikisi birbirine olan inadından başlamıştı hızlı hızlı içmeye. Gece saat 1'e yaklaşırken ayrılmıştık oradan. Annemler, Erim'i çok sevdiği için bir problem yapmamışlardı. Galiba eskiden onun ailesiyle olan hukukları da buna sebep oluyordu.
“Anlamıyorum, sen niye dünden kalma gibi durmuyorsun?” dediğinde ukala tavırla sağ elimi belime koyup tümüyle ona döndüm. “Sayenizde iki bardaktan fazla içemedik çünkü,” dediğimde şaşkınlıkla bana baktı.
“Tamam, fazla içmiş olabiliriz... Ama o kadar da fazla değildir ya,”
“Sen öyle san,” dedikten sonra devam ettim. “Neslihan teyze aradı dün gece,” dedim. “Sen sarhoşken.” diye de vurgulamayı ihmâl etmemiştim. Gözleri büyüdü. Muhtemelen korkuyla. Evde fight vardı bugün, o da anlamıştı. “Ne dedi? Sen ne dedin?”
“Ben tuvalete falan gitti diyecektim. Sonra malûm sen Aleyna Tilki söylemeye başlayınca kadın ne oluyor, diye sordu. O sırada sen, Erim seni susturmaya çalışırken 'adam kaçırıyorlar!' diye bağırmaya başladın-”
Eliyle susmamı işaret edince cümlemi yarıda kestim. “Tamam. Sus. Lütfen.”
Tepkisine gülmekle yetindim. O sırada Sude'yle aynı anda telefonlarımızdan gelen sese döndük. İkimize de mesaj bildirimi gelmişti.
Alper Mercan sizi 3 MÜKEMMEL 1 KEZO grubuna ekledi
Alper Mercan: Nasıl gidiyor?
Doğa: Ya Alper
Doğa: Sen benden ne istiyorsun?
Alper Mercan: Ben senden ne isteyeceğim kızım
Erim Gürgen: Hele bir iste
Erim Gürgen 3 MÜKEMMEL 1 KEZO olan grup adını BOŞ YAPMA ALPER olarak değiştirdi
Doğa: JSBCJSBXJSNXJS
Sude Özer: Bu benim numaramı ne ara aldı lan
Alper Mercan: Yeteneklerimi sorgulama güzelim
Doğa: Yetenek mi? jsbxjdbdks
Doğa: Sude, benimle konuşurken gizlice kızın telefonundan kendini aradın be
Alper Mercan: Erimciğim sevgilini alır mısın şuradan
Erim Gürgen: Konuş, deniz gözlü
Sude Özer: aslanım eniştemhxhhdbxjs
Alper Mercan: 💔💔
Alper Mercan: Gırdın galbimi sarı
Sude Özer: 💝
Sude Özer: girince alışıyorsun, sonra böyle kendi çabanla birleştirmeye başlıyorsun
Sude Özer: 💝
×
Umarım beğenmişsinizdir!
Sizleri seviyorum!
💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEHLİKÂ | texting
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Erim Gürgen: Baksana, Erim Gürgen: Kim olduğunu bilmek istiyorum artık Doğa: Şu an değil Erim Gürgen: Ne zaman? Doğa: Hazır hissettiğim zaman Erim Gürgen: Sıkılmaya başladım Erim Gürgen: Bu anonim mesaj olayı ilk kez başıma gelmiyor Eri...