43. Bölüm

2.8K 139 0
                                    

🍀

Keyifli okumalar, dostlarım!

×

(1 Ay Sonra)

“Erim, oğlum! Hazır mısın?”

Yeliz abla, Erim'e seslendiği esnada ben, mutfak tezgahının üstünde duran bir takım evrakları çantama koymaya çalışıyordum.

“Geliyorum anne,” dedikten sonra derin bir iç çektiği bu mesafeden de duyulmuştu. Mutfak kapısının önünde belirdiğinde, hüzün dolu bakışlarıyla göz göze geldim. “... Tekerlekli sandalyeyle.”

Gözlerimin dolacağını anlar anlamaz bakışlarımı farklı bir yöne çevirip yanına doğru yürüdüm. Hemen yanına yaklaştığım an eğilip kollarımı boynuna doladım. Boynuna küçük bir öpücük kondurtuktan sonra, “Her gün bir yakışıklı oluyorsunuz, Erim bey,” dediğimde güldü. Vücudumu, kollarımı boynundan ayırmadan onun vücudundan biraz uzaklaştırdığımda “Yeme beni,” dedi alayla. Alayına karşılık gözlerimi devirip Yeliz abla'ya baktım. Unuttuğu bir şey olmaması için son kontrollerini yapıyordu. Fırsattan istifade Erim'e döndüğümde o daha ne yaptığımı anlamadan dudaklarına öpücük kondurdum. Tam geri çekileceğim esnada vazgeçip tekrar dudaklarına uzanırken, Erim'de yaşadığı şaşkınlığı atlatmış bir şekilde heyecanla karşılık vermek için can atıyordu.

Tekrardan dudaklarımızı birleştireceğimiz sırada gelen gürültüyle aniden ondan uzaklaştım. “Ay bu su şisesi patlamış! Ben yenisini alıp geleyim hemen,” diyen Yeliz abla, hızla mutfağa girdi. Bu hâline güldükten sonra Erim'e bakıp az önceki durumu imâ edercesine büyük bir cilveyle, “Seni yiyecek olursam, yeme beni, diyemezsin...” dedim. Ardından devam ettim. “Senin her hâline aşığım ben, bunu biliyorsun değil mi?”

“Biliyorum, sevgilim. Biliyorum,” dedi ve ekledi. “Ama benimle, benim bu hâlimle hayallerini ne kadar büyütebilirsin ki?”

Omuz silktim. “Peki sen benim hayallerimi büyütmek istediğimi nereden çıkardın?”

Verecek cevap bulamamış olacak ki, teslim olurcasına ellerini havaya kaldırıp gülümsedi. “Ha şöyle,”

“Şimdi,” dedim ve derin bir nefes aldıktan sonra devam ettim. “Fizik tedavinin nasıl işe yaradığını görmeye gidelim mi? Hazır mısın?”

“Sen olduğun sürece her şeye hazırım,”

×

Bu bölümü biraz ikili arasındaki güçlü bağı görelim, diye hazırladım.

Erim, iyileşmiş olacak mı sizce?

Umarım beğenmişsinizdir!

Sevgilerle,

❤️

MEHLİKÂ | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin