– Ne csináld, nem bírok csendben maradni! – Mondtam halkan, miközben a tekintetem végig Wooyoung-on volt.
– Ugyan, akkor mindjárt betömöm a szád! – Kacsintott, és közelebb hajolt.
– Fhuj, te perverz állat! – Nevettem hangosan, amire a reakciója egy ösztönös csók volt.
– Itt aki perverz dologra gondolt, az csak te voltál, drága Sanieeee – Nyújtotta el a nevem végét és aranyosan zavarba jött.
– Wooyoung, kérdezhetek valamit?
– Csak nyugodtan. – Mondta, és gyönyörű szép szemeit rám emelte.
– Szeretsz? – Remegtek meg az ajkaim, és kezemet automatikusan ökölbe szorítottam.
Ez nálam, amolyan szokás.– Perszehogy szeretlek! – Megfogta a kezem.
– Hogy kérdezhetsz ilyet? – Mélyen a szemembe nézett és várt a válaszomra.
– Az utóbbi időben túl sokszor voltál Yeosang-al, és úgy érzem, hogy engem elhanyagolsz... – Böktem ki az engem zavaró szituációt és vártam, közben Wooyoung a kezét immáron a combomon pihentette.
– A legjobb barátom. Vele is kell néha lennem, és tudod feltűnő lenne, ha hirtelen elkezdeném őt hanyagolni. Szeretem őt is, de őt csak barátként, míg téged szerelemből szeretlek! És ahogy lehet, elmondjuk ezt nekik, de addig is kérlek szépen ne gondolj bele semmi ilyesmit, rendben? – Megszorította a combom én pedig félve, de bólintottam.
– Nem bízol bennem? – Ajkai legörbültek és kicsit akadozva kérdezte.
– Te még szeretsz?
– Wooyoung, az életemnél is jobban szeretlek, csak ez az egy dolog zavart, de megértettem és így most már menni fog! – Halványan elmosolyodott és egy puszit nyomtam az arcára.
Wooyoung nem volt rest és óvatosan kezei közé fogta az arcom, majd lassan és gyengéden ráhajolt az ajkaimra.
A pusziból komótosan csók lett és végül vad csókolózásba torkollott az egész.
Wooyoung elvált az ajkaimtól és a pólóm után nyúlt.
Roppant gyengéden levette rólam, ami felettébb meglepett, mert általában vad az ágyban, és most mégis úgy bánik velem, mint egy hímestojással.
A pólót miután eldobta az egyik sarokba, fokozatosan haladva le a mellkasomról apró puszikat kaptam tőle és ettől a finom bánásmódtól elmosolyodtam.
Sosem láttam még ilyennek, de nem panaszkodom, nagyon is tetszik.
Amíg kiélveztem a kényeztetés minden pillanatát, megszabadította magát a trikójától és teljes rálátásom volt a gyönyörű felsőtestére, a selymes bőrére és ezzel egyetemben a szemei is árulkodóak voltak.
Fölém kerekedett és teljesen letaglózott a látványa.
– Sose fogom megszokni!
YOU ARE READING
szösszeneteK-pop / RÖVID SZTORIK | ʜᴜɴ
Fanfiction➪ BL, bővült a kínálat IDOL X READER típussal ➪ főként one shot-ok ➪ kpop sztorik ➪ a részek az szerint íródnak, hogy épp milyen zenét hallgatok [minden rész, aminek angolul van a címe, egy zenehallgatás közben íródott, vagy egy zene inspirált, ame...