𝗧𝗮𝗻𝗮́𝗿 // woosan [wooyoung + san], ateez

660 43 2
                                    

Mit is írhatnék.

Vizuálisan mindenki elképzel egy sikeres, jól kinéző, okos, attraktív és intelligens férfi tanárt.

Aki mindennap öltönyben jár, haja állandóan tökéletesen áll és sosem káromkodik.

Választékosan beszél és segít a diákoknak.

Angolt és irodalmat tanít, valamint filozófia terén is jeleskedik, így sokszor vannak különórái is.

Fiatalos, de mégis tekintélyt parancsoló a megjelenése, valamint sötét barna szemeivel úgy tud bámulni, hogy senki se meri megkérdőjelezni, azt, amit mond.

Kedves és odafigyelő, de ha kell, akkor szigorú is tud lenni.

Mi sem kell több a sok fiatal lánynak, akik alig várják az angol órákat és mindent, ami a tanárral kapcsolatos.

A tanár belép a terembe, a tinik lábrogyva állnak fel és nyál csorgatva köszöntik a fiatal, jóképű tanárt, aki pontosan tudja, hogy milyen hatalmat ad a kezébe a kinézete.

Holnapra mindenki olvassa el a könyvben lévő szövegeket, amik a 45-59 oldalakon találhatók meg, köszönöm a figyelmet, viszlát. – mondta mély hangon és, amikor elköszöntek tőle Mr. Choi csak elmosolyodott és a diákok után kisétált a hatalmas teremből.

Egyenesen a tanáriba lépdel és ott szeme elé tárulkozik a csodák csodája, Mr. Jung Wooyoung.

Szűk nadrágja, több mérettel nagyobb pulcsija miatt mások azt hihetik, hogy Mr. Jung is diák, ámbár ez nem igazság.

Mr. Jung a tanári kar rosszfiús tanára, aki nagyon jól kijön a diákokkal és Mr. Choi tanár úrral is.

Ne rángass már! – rászólok Mr. Choi tanár úrra, aki olyan erővel húz az egyik osztály felé, hogy szabályosan futunk és én nem szeretek futni.

Akkor igyekezz! – mondja és beérünk a hatalmas osztályterembe, ahol épp senki sincs és óvatosan ráhajol az ajkaimra.

Ne itt! – pánik fog el és próbálom eltolni magamról, de túl jó ahhoz, hogy ezt tegyem így behódolok neki, és egy olyan csókcsatát vívunk, amiben szó szerint megizzadunk.

Mindketten megigazítjuk a frizuráinkat és tanárhoz illően elkezdünk kisétálni, majd beszélgetni a tananyagról, mintha mi sem történt volna.

Vajon mit szólnának hozzá, ha megtudnák, hogy a két legfiatalabb tanár az iskolából járnak egymással és dugnak is?

Jobb, ha ez titokban marad!

Tss!

| VÉGE |

szösszeneteK-pop / RÖVID SZTORIK | ʜᴜɴDonde viven las historias. Descúbrelo ahora