𝗬𝗼𝘂 𝗔𝗿𝗲 // taekook [taehyung + jungkook], bts [𝟭𝟲+]

478 36 1
                                    

Jungkook, tudnál hozni nekem egy pohár kólát? A hálóban vagyok az asztalnál. – kiabált ki nekem az én kedves barátom, aki megint csak dolgozik.

Állandóan csak dolgozik.

Persze! Máris viszem. – kiáltottam neki vissza és a konyhába mentem, ahol levettem a polcról egy poharat és friss, hideg vizet töltöttem bele.

Ezután pedig a hálószoba felé kezdtem el sétálni.

Benyitottam és csendbe mögé lépdeltem, a poharat pedig az asztalra helyeztem. – Tessék.

Miért vizet hoztál? Kólát kértem. – biggyesztette le az ajkait, és felemelte a poharat a szájához, és ivott belőle.

Mert nem kell állandóan olyan édes löttyöket innod, nem egészséges és az sem, hogy ennyit dolgozol. Pihenned kellene. – szegeztem oda neki a megfigyelésem és láttam, ahogy forgatja szemeit, pedig igazam van, hiába vagyok fiatalabb, azért ezt mindenki látja, még én is.

Nyugodj meg, egy pohár kólától nem lesz egészségügyi problémám.

De mindennap azt iszol. – sóhajtottam és úgy voltam vele, hogy inkább megyek, és kisétálok innen, hagyom őt.

Hátat fordítottam neki és készültem kimenni onnan, amikor kezeket éreztem meg a derekamon és megfordultam.

Ne menj sehova. Mára befejeztem a munkát, már a tiéd vagyok. – rám kacsintott és e mondata után egy csókot kaptam tőle, majd a nyakamat kezdte el csókolgatni, és kényeztetni a szájával.

Lassan az ágy felé araszoltunk és gyengéd mozdulattal rádobott, utána pedig rám mászott és folytatta ott, ahol abba hagyta.

Ezt a pillanatot azonban egy telefoncsörgés megtörte, és vajon ki telefonja szólalt meg?

Hát persze hogy az övé.

– Sajnálom édesem, de ezt tényleg fel kell vennem. Fontos.

Mindig ezt mondod, de csináld csak, én megyek fürödni. – ezzel a mondattal hagytam el a szobát, ő pedig rám se hederített.

Munkamániás.

Utálom, hogy ennyire fontos neki az a munka, hiába keres vele jól, egy kis időt igazán szánhatna rám egy nap.

Olyan nagy kérés ez?

Kissé idegesen és feldúltan ballagtam a fürdőszoba felé, amint beértem, becsuktam magam mögött az ajtót és elkezdtem vetkőzni.

A kádat közbe tele engedtem forró vízzel és habokkal tettem még kellemesebbé a fürdést.

Lassan belemásztam a kádba és élveztem, ahogyan a víz körül öleli testem minden egyes négyzetcentiméterét.

Ekkor azonban kopogást hallottam, de nem akartam evvel foglalkozni, így csak jobban belesüllyedtem a kellemesen forró vízbe.

Jungkook, ne haragudj, tényleg fontos volt. Ez egy új befektető, és ha ezt nem veszem fel, akkor úszik egy új üzlet, azt meg nem akarom, és gondolom te se. Szóval, kérlek, ne haragudj. – hallottam mit mond, de szerettem volna, ha tovább fáradozik azért, hogy megbocsájtsak neki. – Hallasz? – kérdezte, én pedig még mindig nem válaszoltam. Megvárom, míg bejön. – Bemegyek! – jelentette ki, és már hajolt is lefelé a kilincs az ajtón.

Egy roppant cuki és aranyos Taehyung lépett be.

Láttam rajta, hogy tényleg zavarja az, hogy állandóan ily módon tesz keresztbe nekünk az élet.

szösszeneteK-pop / RÖVID SZTORIK | ʜᴜɴTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon