Yunho és Mingi már kiskoruk óta barátok.
Ezt a köteléket már akkor megkötötték, amikor 5 évesen rájöttek, hogy nem csak egy oviba járnak, de még szomszédok is.
Mindennap kijártak, és felhőtlenül játszottak.
Teltek-múltak az évek, lassan felcseperedtek és bizony ezt a két felettébb jó barátot elválasztották egymástól.
Mingi szülei a munkalehetőségek miatt kénytelenek voltak új otthont keresni egy teljesen más városban, ezzel itt hagyva a mostanit.
Yunho nehezen tudta elfogadni, hogy legjobb barátja magára hagyja őt és egy idegen városba költözik, ezzel hatalmas űrt hagyva itt.
― Aztán majd mindennap írunk. ― öleltem meg, és szorosan magamhoz szorongattam.
― Mindennap. ― ölelt vissza még szorosabban és közben gyengéden a hátamat simogatta.
― Hiányozni fogsz te nagy melák. ― nevettem, hogy valamennyire oldjam ezt az igazán szomorú hangulatot, ami sikerült is, mert Mingi hangosan felnevetett.
― Te is nekem, de majd azért néha találkozunk is. ― mondta és kibújt az ölelésből. ― Mennünk kell, majd mindenképp írok vagy hívok. Légy jó. ― nehezen, de elindult az autóhoz és miután beszállt és elindultak vele végig integetett.
― Vigyázzatok magatokra! ― kiabáltam utánuk, ― Aztán a repülőn nehogy telefonozz! ― majd már csak a távolodó autót láttam.
Hihetetlenül rosszul esett, hogy pont most, pont neki kellett elköltöznie.
Hiába ment néha az agyamra, azért nagyon hiányozni fog.
Vállat rántottam és visszamentem a házunkba.
Anya aranyosan megölelt és mondta, hogy a mi barátságunknak ez a távolság nem okozhat gondot.
Helyeslően bólintottam és a szobámba sétáltam.
Már pár órája ültem az ágyamon, amikor a telefonom jelzése zavart meg.
Mingi😈:
Sziaaaaa, gondoltam írok, nehogy unalmadban elkezdj tanulni a holnapi órákra xd
milyen nélkülem? xd
Yunho(e)😋:
Sziaaaaa a tanulás veszélye sosem áll fenn xd
nagyon rossz, de képzeld, így nyugodt életem lesz xd
Mingi😈:
Dehogy lesz! Napi szinten zaklatni foglak xd
nem szabadulsz meg tőlem xd
Yunho(e)😋:
mintha annyira akartam volna :D
milyen az út? mennyit fogtok utazni?
Mingi😈:
csendes, de hosszú xd
még kb 2 óra van hátra, de már nagyon ott akarok lenni xd
Yunho(e)😋:
majd a sulira leszek kíváncsi xd
milyen mázli, hogy holnap pont hétfő :P
YOU ARE READING
szösszeneteK-pop / RÖVID SZTORIK | ʜᴜɴ
Fanfiction➪ BL, bővült a kínálat IDOL X READER típussal ➪ főként one shot-ok ➪ kpop sztorik ➪ a részek az szerint íródnak, hogy épp milyen zenét hallgatok [minden rész, aminek angolul van a címe, egy zenehallgatás közben íródott, vagy egy zene inspirált, ame...