𝗞𝗮𝗿𝗮́𝗰𝘀𝗼𝗻𝘆𝗶 𝗮𝗷𝗮́𝗻𝗱𝗲́𝗸, 𝗲𝗴𝘆 𝗰𝘀𝗮𝘃𝗮𝗿𝗿𝗮𝗹 // jj project [jinyoung + jaebum], got7

564 20 0
                                    

❗️A történet enyhe szexualitást tartalmaz, kérem csak olyan olvassa, aki bírja a fiúk közti szexuális kapcsolatot.❗️[16+]

Jinyoung, unatkozok. – kezdett nyafogni drágalátos párocskám és úgy éreztem, hogy van egy pont neki való feladatom.

Jaebum akkor felhozhatnád a karácsonyfát a pincéből, kérlek. – szóltam oda a nappaliban ülő és unatkozó fiúnak.

Én valami egészen másra gondoltam, de legyen. Pontosan mibe van becsomagolva? – kikecmergett a nappaliból és már a konyhába is ért, ahol épp én sürögtem-forogtam.

Egy fekete zsákban. Amikor leérsz, egyből jobbra van, oda van támasztva a falnak. Észreveszed. – nyomtam egy csókot a szájára. – Köszönöm.

Cserébe kapok valamit? – kajánul mosolygott rám és megnyalta a szája szélét.

Csak csínján a hormonjaiddal, ez a minimum, hogy felhozod. – miközben készítettem a különböző ételeket, nem volt időm rá figyelni így úgy beszéltem neki, hogy eháttal álltam neki.

Azonban egy pillanat múlva erős kezeit éreztem meg a derekamra siklani és a nyakamra egy apró puszit adott. Majd még egyet, és így tovább.

Maga felé fordított és mindkét kezét arcomra vezette, hatalmas kezei között fejem pedig szinte elveszett.

Ilyenkor mindig biztonságban éreztem magam.

Heves csókolózásba kezdtünk és kezei felfedező útra indultak.

Jaebum. Menj le a karácsonyfáért, utána beszélgethetünk másról. Csak gyorsan elkészítem még ezt az egy adag sütit és aztán csinálhatunk mást is. – elváltam ajkaitól és már félig felizgulva mondtam neki e szavakat.

Ajkait lebiggyesztette és elindult a pinceajtó felé.

Visszanézett és rám kacsintott, én pedig a mai napig zavarba jövök ilyen és ehhez hasonló tetteitől.

Újra a sütinek szenteltem a figyelmem, egészen addig, amíg meg nem hallottam, amint Jaebum káromkodik és szenved a karácsonyfa felhozásával.

Kuncogtam egyet.

Megtöröltem a kezem és oda mentem hozzá, megfogtam a fa alját és a nappali egyik üres sarkába helyeztük.

A zsákot levettem róla és Jaebum pedig elkezdte az ágakat igazgatni.

Addig én visszafutottam a konyhába és leszereltem magamról a kötényemet, kezemet pedig alaposan lemostam, hogy ne maradjon rajta semmilyen liszt és tojás maradvány.

Ezután Jaebum-hoz indultam, aki még mindig az ágakkal bajlódott, és roppant cuki látványt nyújtott, amint egy fekete hajú, sok fülbevalóval rendelkező férfi éppen egy karácsonyfát szed szét, és rak össze elég izgatóan ahhoz képest, hogy ez egy elég általános cselekvés.

Csak állni fogsz ott, vagy segítesz is? – nézett rám és fél oldalas mosolyt villantott. Oda lépdeltem hozzá és én is az ágakat kezdtem igazítani.

Miután evvel készen lettünk, a hálószobába mentem, hogy valamelyik szekrény sötét bugyrából kihalásszam a díszeket a fára.

Szerencsére nem nagyon süllyesztettem el, így mindössze rövid idő alatt megtaláltam és már boldogan sétáltam oda, ahol Jaebum épp volt.

A földre tettem az amúgy elég súlyos dobozt és kinyitottam.

Piros és arany díszek hevertek benne és Jaebum elkezdte kiszedni őket és egyenesen a fára akasztani.

szösszeneteK-pop / RÖVID SZTORIK | ʜᴜɴDonde viven las historias. Descúbrelo ahora