Egyszer volt, hol nem volt, egy Hyunjin nevű fiatal férfiú, egy gyönyörű szombat reggelen sétáltatta a kutyáját, egy Charlie nevű bolyhos golden retrievert a parkban. Ahogy sétált az ösvényen, észrevett egy jóképű fiatalembert, aki egy padon ült, kávét szürcsölgetett és könyvet olvasott.
Hyunjin kíváncsian úgy döntött, hogy megpihen egy közeli padon, és a szeme sarkából figyeli a fiút. Nem tudta megállni, hogy ne vegye észre, milyen aranyos a fiú a szemüvegével és a kócos hajával.
A sors úgy hozta, hogy Charlie-nak más elképzelései voltak. Ahogy Hyunjin leült a padra, a játékos kölyök odaszaladt a másik padon ülő fiúhoz, és boldogan ugatni kezdett rá.
A fiú felnézett a könyvéből, és kuncogva nézte a barátságos kutyát. Hyunjin meglátta a lehetőséget, odasétált, és bemutatkozott.
"Szia, Hyunjin vagyok. Elnézést az őrült kutyám miatt. Csak imád új emberekkel találkozni."
A fiú elmosolyodott, és Felix-ként mutatkozott be. Azonnal összebarátkoztak, és a délelőtt hátralévő részében együtt sétáltak és beszélgettek, nevetgéltek és megismerték egymást.
Amikor a nap kezdett lenyugodni, Felix hazakísérte Hyunjin-t, és megkérdezte, hogy láthatja-e még egyszer. Hyunjin nem is örülhetett volna jobban, és lelkesen beleegyezett.
Így kezdődött egy gyönyörű szerelmi történet, ahogy Hyunjin és Felix mélyen egymásba szerettek, és minden lehetséges pillanatot együtt töltöttek, hosszú sétákat tettek a parkban, és Charlie-val összebújva a tűz mellett élvezték egymás társaságát. Ez a szerelem egy életre szólt.
Ahogy a hetekből hónapok lettek, Hyunjin és Felix szerelme egyre erősödött. Minden percet együtt töltöttek, amit csak tudtak, kalandoztak és emlékeket szereztek.
Egy nap Felix meglepetésszerűen elvitte Hyunjin-t egy piknikre a parkba. Miközben egy pokrócon ültek, élvezték a meleg napsütést és egymás társaságát, Felix a zsebébe nyúlt, és elővett egy kis bársonyos dobozt.
"Hyunjin, te jelented nekem a világot. El sem tudom képzelni, hogy egyetlen napot is eltöltsek nélküled az oldalamon. Megtisztelnél azzal, hogy hozzám jössz?"
Könnyek szöktek Hyunjin szemébe, ahogy a dobozban lévő gyönyörű gyűrűre nézett. Átkarolta Felix-et, és azt suttogta: "Igen, hozzád megyek".
Ahogy átölelték egymást, Hyunjin tudta, hogy megtalálta a lelki társát, az egyetlen embert, aki igazán megérti és szereti őt. És tudta, hogy az örökkévalóságig szeretni fogja Felix-et.
Szerelmük története a parkban kezdődött, de tovább virágzott és növekedett, ahogy együtt, kéz a kézben járták az életet.
ESTÁS LEYENDO
szösszeneteK-pop / RÖVID SZTORIK | ʜᴜɴ
Fanfic➪ BL, bővült a kínálat IDOL X READER típussal ➪ főként one shot-ok ➪ kpop sztorik ➪ a részek az szerint íródnak, hogy épp milyen zenét hallgatok [minden rész, aminek angolul van a címe, egy zenehallgatás közben íródott, vagy egy zene inspirált, ame...