𝗘́𝗯𝗿𝗲𝘀𝘇𝘁𝗼̋𝗼́𝗿𝗮 // yoonmin [yoongi + jimin], bts

606 37 0
                                    

Kapcsold ki azt a szart! – ordibál a komor hangulatú Yoongi és amilyen gyorsan csak tudom kinyomom az idegesítő ébresztőórát.

Amíg Yoongi az ágyban fetreng addig én kilopózok a szobából és a konyhába lépkedek.

Előveszem a lisztet, a tojást, cukrot, olajat és a tejet, amiből palacsinta fog készülni.

Összekeverek mindent egy tálban és elkezdem kisütni a reggelit.

Már a tálcán van minden olyan dolog, amit Yoongi szeret és azzal tartok fel a szobánkba.

Óvatosan lenyomom a kilincset és benyitok a közös szobánkba.

Yoongi még mindig alszik és halkan oda sétálok az ágy mellé, majd leteszem a tálcát az éjjeli szekrényre és az ágy szélére ülök.

Yoongi, kelj fel. – óvatosan megsimogatom a kis fejét és látom, hogy ébredezik.

Hány óra? – kérdezi álmosan és megdörzsöli a szemeit.

Már tizenegy.

Ilyen korán én fel nem kelek. – mondja és a fejére húzza a takarót. Elveszek a tányérról egy palacsintát és a takaró alá helyezem, hogy megérezze. – Ez palacsinta? – azonnal tágra nyílnak a szemei és felül az ágyban.

Az bizony. – mosolygok és a tálcát az ölébe helyezem. – Jó étvágyat.

Köfönöm. – köszöni meg, miközben teletömi a száját palacsintával. – Te vagy a legjobb.

Akkor kérek egy puszit. – megkaptam a megérdemelt csókot és tovább falatozta a reggelijét, majd mikor befejezte újból álmos kinézete lett.

Túl korán van, megyek alszok még egy kicsit. Túl korán keltett az ébresztőóra. – majd pofátlanul visszafeküdt és úgy visszaaludt, hogy azt se láttam, hogy mikor.
Hihetetlen.

| VÉGE |

szösszeneteK-pop / RÖVID SZTORIK | ʜᴜɴWhere stories live. Discover now