Rozdział 19

522 39 10
                                    

- Dobrze, uważaj. - uśmiechnęła się.

Pokiwałem głową i wyszedłem. Mam uważać? Na co? Gdy otworzyłem drzwi do auta, zobaczyłem tłum fanek.

No normalnie super.

Wsiadłem szybko do auta i odjechałem. Pod domem byłem po 5 minutach. Wszedłem do mieszkania i zabrałem wszystko co będzie potrzebne. Wyszedłem z domu, zamknąłem go, podbiegłem do auta i wsiadłem. Rzeczy odłożyłem na miejscu pazażera. Wiząłem swój telefon i dałem rozmowę grupowa 1D. Każdy odebrał.

- Hallo? - cztery razy w tym samym czasie.

- Chłopaki, Bonn, jest w szpitalu. - posmutniałem.

- Co?! Jak to?! - niezły churek

- Znalazłen ją leżącą w łazience.. - powiedziałem ze smutkiem

- Zaraz będe - oświadczył Harry

- Ja też.

Każdy przyjechał pod adres jaki podałem. Odpaliłem silnik, upewniłem się, że wszystko wziąłem i ruszyłem. Gdy dojeżdżłem, zobaczyłem Harry'ego wchodzącego do budynku.

- Harry! - krzyknąłem

- Hej! - odwrócił się.

Szybko zaparkowałem, włożyłem koszulke, wziąłem rzeczy i wysiadłem. Zamknąłem auto i podbiegłem do Hazzy.

- Idź do niej. Muszę wypełnić dokumenty. - wyjaśniłem

- A co jej jest? - zapytał spoglądając na mnie. Idiota.

- Jeszcze nie wiem .. Zapytaj lekarzy, ja muszę wypełnić tą cholerną kartę. - kazałem.

Poszedł... I dobrze. Ale kurde, on był szybciej ode mnie.! Co do kurwy nędzy?! Dobra. Teraz najważniejsze jest zdrowie Bonn. Może powinienem zadzwonić do jej rodziców? Jak przyjdę do niej to zapytam czy moge. Wypełniłem tą cholerną kartę i poszedłem do pokoju lekarskiego, w którym siedział Harry. Podszedłem do lekarza i podałem mu kartę.

- Co z nią jest?

- Panie? - zapytał grzecznie.

- Payne. Liam Payne. - odpowiedziałem spokojnie.

- Więc, Panie Payne. Panna Bonnie Fanthor. - przerwał.

- No co do kurwu nędzy! - krzyknąłem wstając z miejsca. Bomba wybuchła.

- To nie takie proste.. - wpuszczał i wypuszczał powietrze.

- Kurwa mów! - zacząłem już być niespokojny. Harry nic nie reagował, bo wiedział, że jeśli coś zrobi, będzie wpierdol.

- Ona ma..... - popatrzył w okno.

......................

Wiem! Zabijecie mnie! Przepraszam! Xd

Enjoy!! Xx.

Just be my the last one. Liam PayneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz