"Öğretilmiş Yalnızlık"

33.4K 2.8K 2.9K
                                    


Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 🫶🏻

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 🫶🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BÖLÜM İKİ: Öğretilmiş Yalnızlık

Dua Lipa / Homesick

Şimdi sen arkandaki kalabalığa aldanıyorsun.
Biz ikimiz, o kalabalığın içerisinde yapayalnız kaldık kabullenmiyorsun. 
Gün geçtikçe eksiliyor yüreğin fark etmiyorsun.
İnsana yalnızlık da öğretilir sevgilim sen acıyı hiç tanımıyorsun.

Kalbimin üzerinde hissettiğim bu ağırlığın ismi aşksa yaralı günlerimde o yaraları saran duygunun ismi neydi? Sevgi, bir yanımı toparlarken diğer yanımı paramparça edecek kadar güçlüydü. Ve ben yıllardır o sevgiye bağlıydım.

Bir insanı sevmek başka.

Bir insanı sevmeyi sevmek başka.

Atlas Katrivas öyle bir adam ki ben onu sevmeyi bile seviyorum.

Arabası sitenin sokaklarında hızla ilerlerken Atlas'ın eli arabanın ekranına doğru uzandı. Ardından telefonu eline alarak bir çalma listesine girdi ve tanımadığım bir sesin aramıza girmesine sebep oldu. Elim arabanın camına doğru uzandığında Atlas'ın da camını açtığını ve kolunu açık olan cama yaslayarak sol eliyle ritim tuttuğunu gördüm. Sağ eliyle direksiyonu döndürüyor ve arabayı kullanıyordu.

Bakışlarımı onun üzerinden çektiğimde bana bakmadığını biliyordum. O beni hiçbir zaman detaylı incelemezdi. Benimle ilgilenmezdi. Kendi dünyasında kendisine ait bir yaşam sürüyordu ve o dünyada bana ait bir yer yoktu.

Evlerinin önüne geldiğimizde arabayı kapının önüne alelacele bırakmıştı. Kontağı kapatarak bana doğru döndü. "Giyineceğim istersen gel ya da arabada bekle, sen bilirsin."

"Sıkılırım," dedim kapıyı açarak ve ondan önce davranarak arabadan indim. Ardımdan o da kapısını açarak arabadan inmişti. Anahtar arabanın içerisindeydi çünkü zaten kapının önünde onlarca koruma dururdu. Daha önce hayatımızın tehlikeye girdiği olmamıştı fakat bu tedbirleri almaktan da geri durmuyorlardı. Ülke çapında biliniyor olmanın getirdiği eksiler vardı.

Evleri yapısal olarak bizim evimizle aynıydı. Sitede üç tane A Plus villa bulunuyordu ve bunlardan birisi bize, diğeri Katrivaslara üçüncüsü ise Katrivasların okulunda olduğunu bildiğim bir çocuğun babasına aitti.

Evin içerisine girdiğimizde beni tanıdık hol karşıladı. "Gel," dedi Atlas beni yönlendirerek. Evin içerisinde loş bir ışık vardı. Aydınlatmalar tam olarak çalışmıyordu. Evde hiç kimsenin olmadığını biliyordum çünkü Atlas yatılı çalışan sevmezdi. Asansör yerine evin içerisindeki merdivenleri kullanarak üst kata çıktık. Ardından Atlas kendisine ait olan odaya doğru ilerledi ve bir şey söylemediğinde ben de onun ardından ilerledim.

XVI - ÖLÜM PORTRESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin