Herkese merhaba begonvillerim!
Nasılsınız?
Bölüm şarkısı: Bebe, siempre me quedara.
**"Yani evet begonvili çok seviyorum." dedim toplamaya çalışarak ama toplayabileceğimi sanmıyordum.
"Sevgili Begonvil, adamlarım sonunda seni buldu: Tanem Deniz." dediğinde duraksadım. Nasıl ya?
"Nasıl beni buldular ya?" dedim takıldığım tek şey bu gibi ve bulmasalar bile açık etmiştim kendimi. "Tabi ya, unuttum." dedim başımı alnıma vurarak. Sinyal kesiciyi kapatmış ve açmayı unutmuştum.
"Sanırım dikkatinin dağınıklığı." dedi kollarını önünde birleştirerek. "Ama işinde başarılısın" diye ekledi. Ellerimle yüzümü kapattım.
"Çok utanıyorum" dediğimde kahkaha attı.
"Gülmesene." dedim sinirle tıslayarak. Yerin dibi müsait miydi!?
"E begonvilleri beraber ekecektik? Sana aşık olacaktım?" dedi gülerek. Kaşlarımı çatarak ona bakmaya devam ettim.
"Eğlenmen bitti mi?" dedim sinirle, kaşları çatıldı ve bana doğru masanın üzerinden eğildi.
"Bitmedi, bitecek gibi de durmuyor." dedikten sonra kasılan çenesiyle ekledi: "Oyun sırası bende begonvil."
"Demek hodri meydan?" dedim sorgular bir biçimde.
"Dediğin gibi, sana aşık olmamı sağla. Bir haftan var. Bir hafta da sana aşık olmazsam, seninle kötü bir konuşma yaparız ama bir hafta sonra ben sana aşık olursam, o zaman sen dünyanın en şanslı kadını olursun." dediğinde hırsla başımı salladım.
"Nerede ne zaman istersem sana ulaşabilirsem kabul ederim." dedim hafif rekabet kokan sesimle. Keyfinin yerine geldiği belliydi.
"Her zaman ulaşamazsın." dedi omuz silkerek.
"O zaman iddiaya girmemizin manası yok, ben sana ulaşamazsam sana kendimi aşık edemem." dedim hızla.
"Ulaşırsın, tabii önce gerçek numaranı vermekle başla." dedi gülerek. Oflayarak telefonumu çıkardım rehbere girip ona verdim. "Al kendin yap, gerçek numaram olduğunu görürsün."
"Ha bu arada akşam sendeyiz, güzel bir yemek yeriz. Tanışırız." dediğimde şaşkınlıkla bana baktı. Gülümseyip arkama yaslandım.
Aşk, onunla güzeldi.
**
Bölüm sonu.Eklemeyi unutmuşum, kitapta hiç beklemediğiniz şeyler olabilir! Ekstra böylesi bir anonim ortaya çıkışını da hiç görmedim ha!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEGONVİL|| YARI TEXTİNG
Teen FictionT A M A M L A N D I ! Yarım kalanların kitabı. İllegal işlerle uğraşan bir gece klübü işletmecisine her gün begonvil çiçeklerinden yolladığınızı düşünün. Begonvil: Bugün ki çiçeklerini aldın mı can içim? Begonvil: Seni çok seviyorum. Andaç: Ne çiçe...